14 Haziran 2012 Perşembe

Kurs sonu yorumlarınızı bekliyoruz arkadaşlar.

7 yorum:

  1. KURSUN VERİMLİ OLDUĞUNA İNANIYORUM. FUAT YILMAZ

    YanıtlaSil
  2. Ortamının olumsuz şartlarına rağmen, kurs verimli geçti. fatih projesi konusunda ana hatlarıyla bilgilendik. Yöneticilerin projeyle ilgili olarak yapması gerekenleri öğrendik. Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  3. fatmagül çelik14 Haziran 2012 13:04

    Kursun faydalı olduğunu düşünüyorum.Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. Kesinlikle çok faydalı bir seminerdi, çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  5. kursu faydalı buldum. herkese teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. Ali Rıza ERŞAN14 Haziran 2012 13:15

    Bigilendirme çalışmalarının uygulamalı olarak ve klimalı bir ortamda yapılmasını daha da başarılı olacağını düşünüyorum.Teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  7. ibrahim bıyıklı14 Haziran 2012 13:15

    Başarılı ve verimi bir kurs dönmei geçirdik. Emeği geçenlere ve katılımcılarar teşekküler.herşey gönlünüzce olsun

    YanıtlaSil