26 Haziran 2012 Salı

                                      1. gün yorumlarınızı bekliyoruz arkadaşlar.

12 yorum:

  1. Niyazi DÖNMEZ26 Haziran 2012 12:06

    Projenin amacı ve içeriğinin anlaşılması yönünden oldukça yararlı olmuştur.Niyazi DÖNMEZ Balıkesir Teknik ve EML müdürü

    YanıtlaSil
  2. Ders içeriklerinin akıllı tahta uygulamaları, öğretmenlerin sunum becerileri ve öğrencilerin katılımı konusundaki endişelerimi ifade etmek istiyorum.

    YanıtlaSil
  3. Mehmet YILMAZ/Halil BAKAN26 Haziran 2012 12:08

    Fatih projesini daha iyi tanıma fırsatı buldum. Eğitim camiasına hayırlı olmasını dilerim.

    YanıtlaSil
  4. Yücel DAĞTAŞ26 Haziran 2012 12:09

    Eğitimde Teknolojinin kullanılması; Eğitimde inovasyon anlayışının yeni kuşaklara taşınmasının önemli bir göstergesidir.
    Değişimin öncüsü olmak, Değişime ve değişmeye açık olmakla gerçekleşir.
    Gelecek kuşaklara sağlıklı yaşam alanları bırakmak adına bugünden yarınları hedeflemekle olacağına göre; Başarılı çalışmanın paydaşı olmak mutluluk verici.Emeği geçenlere saygılarımla..

    YanıtlaSil
  5. Teknoloji eğitimde nasıl ve ne kadar kullanılmalıdır, Fatih projesinin buna katkısı ne olacaktır, öğretmenin önemi azalma yerine artmaktadır, herkes kendini hazırlamalıdır gibi önemli konu başlıkları ortaya çıkmıştır. İnsansız eğitim olmaz, öğretmenlik dünyanın en önemli mesleğidir.
    Arif NALBANT

    YanıtlaSil
  6. sağlıkmeslek liselerinin temel derslerinin işlenmeside çok faydalı olacaktır.çok beğendim.

    YanıtlaSil
  7. mustafa kılıç26 Haziran 2012 12:10

    bu günkü çalışmalar çok yararlı oldu tüm arkadaşlara ve anlatan arkadaşlra teşekkür esiyorum

    YanıtlaSil
  8. fatih projesinin eğitimde büyük bir devrim olacağını bu projeye başta biz eğitimciler destek vererek çocuklarımızın geleceğin projelerini yaratacaklarına inanıyorum.

    YanıtlaSil
  9. Salih Kudevi
    Fatih projesi gerçek anlamıyla hayata geçerse eğitimde büyükgelişmeler olacağı kesin.Öğretmenlerin projeye katkısını sağlamak için iyimotive edilmeleri gerektiğini düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  10. neden daha önce faydalanamadık diye yakınasım geliyor...

    YanıtlaSil
  11. mustafa canseven26 Haziran 2012 12:12

    forumun ilk gün çok verimli geçtiğini düşünüyorum.Özellikle eğitici arkadaşların konusuna çok hakim olduğunu ve son derece yararlandığımı düşünüyorum.emeği geçenlere teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  12. hüseyin yeşil26 Haziran 2012 12:15

    teknolojnin bütün öğretmenlerimizce ve öğrencilerle aynı anda kullanılmasını önemsiyorum.

    YanıtlaSil