12 Haziran 2012 Salı

Arkadaşlar 1.günün yorumunu buraya yazabilirsini z.

12 yorum:

  1. çok faydalı olduğuna inanıyorum ancak okulların kapandığı hafta olması ve md. yrd. işlerinin en yoğun olduğu zamana rastlaması zamanlama açisından yanlış olmuştur.

    YanıtlaSil
  2. fatih projesiyle yeni nesilli daha iyieğitebileceğimizi görmüş oldum

    YanıtlaSil
  3. Bu günkü kursumuz sosyal kültürel ve bilimsel olarak geçmiş ve başarılı olmuştur.teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. FATİH PROJESİ KAPSAMINDA TEKNOLOJİK GELİŞMELERİN EĞİTİMDE KULLANILMAYA BAŞLANMASI TÜRKİYE'MİZİ ULUSLARARASI PLATFORMDA EĞİTİM ALANINDA ÖNE ÇIKARACAĞINA İNANIYORUM. FUAT YILMAZ

    YanıtlaSil
  5. Teknolojiji görmek kadar uygulamakta güzel. Yardımlaşma adına güzel bir gün. Hepimiz öğreniyoruz. Öğretiyoruz.

    YanıtlaSil
  6. teknolojik engellemelere rağmen faydalı bir gün geçirdik.teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. Engellemeler olmasaydı daha verimli bir gün olabilirdi.

    YanıtlaSil
  8. Öğretmen ve öğrencilere faydalı olacakır.Uygulayıcıların iyi eğitilmesi gerekliiii....

    YanıtlaSil
  9. Ali Rıza ERŞAN12 Haziran 2012 14:27

    Seminer için daha uygun zaman dilimi yokmuydu?

    YanıtlaSil
  10. Ali Rıza ERŞAN12 Haziran 2012 14:30

    seminer için daha uygun bir zaman yokmuydu?

    YanıtlaSil
  11. ibrahim bıyıklı12 Haziran 2012 15:52

    seminer için daha uygun bir ortam ve zaman seçilmeliydi.

    YanıtlaSil
  12. Mehmet YILMAZ / Halil BAKAN27 Haziran 2012 11:53

    2.Gün Yorumu: Arkadaşlara paylaşımlarından dolayı çok teşekkür ederiz. Tecrübe paylaşımı yoluyla olayları çok boyutlu değerlendirmemiz gerektiği kanaatine vardık. Bu bizim için önemli bir kazançtır. Farklı vazgeçilmezleri olan bireylerden oluşan gruplar zenginlik örneğidir.(Buzdolabı tercihlerinden dolayı arkadaşlarımıza teşekkür ediyoruz.)

    YanıtlaSil