bu gün ki forumu çok başarılı buldum.yarın ki forumumuzun da başarılı geçeceğinidüşünüyorum. Fatih projesiyle ilgili düşüncelerin tamamen değişti. Bu projenin eğitim sistemimiz için yeni bir ufuk açtığına inanıyorum.
Güzel başladı.. Fiziki anlamda ortam çok güzeldi.. Buna sınıf içindeki samimi hava da eklenince gerçekten çok keyif aldım. Özellikle geçmiş dönemlerde eğitim ortamlarındaki teknolojiden günümüze yolculuk yapmak son derece ilginçti. Böyle bir konunun seçilmiş olması bence bu proje açısından çok önemli.. Nereden gelip nereye gidiyoruz... İlk günden daha Fatih Projesinin mantalitesini kavradığımızı düşünüyorum..
Ben teknolojiye çok fazla ilgi duymamdan dolayı bu forumu da kendim için çok faydalı buluyorum. ilk gün izlenimlerim iyi bir forum süreci geçireceğimi düşünüyorum. forum yönetici arkadaşlarımıza da çok teşekkür ederim. "Değişmeyen Tek Şey Değişkenliktir"
Yeni geliştirilmiş bir teknoloji.Vatana millete hayırlı uğurlu olsun.
YanıtlaSilbu gün ki forumu çok başarılı buldum.yarın ki forumumuzun da başarılı geçeceğinidüşünüyorum. Fatih projesiyle ilgili düşüncelerin tamamen değişti. Bu projenin eğitim sistemimiz için yeni bir ufuk açtığına inanıyorum.
YanıtlaSilYararlı bir etkinlik olduğuna inanıyorum.Teşekkürler
YanıtlaSilİlkgüniyibaşladı zamanlamaaçısından önümüzdekihaftaolsaydı daha iyiolacaktı okulidaresibirdekantiniaçtırırırsa daha iyiolacak
YanıtlaSilGüzel başladı.. Fiziki anlamda ortam çok güzeldi.. Buna sınıf içindeki samimi hava da eklenince gerçekten çok keyif aldım. Özellikle geçmiş dönemlerde eğitim ortamlarındaki teknolojiden günümüze yolculuk yapmak son derece ilginçti. Böyle bir konunun seçilmiş olması bence bu proje açısından çok önemli.. Nereden gelip nereye gidiyoruz... İlk günden daha Fatih Projesinin mantalitesini kavradığımızı düşünüyorum..
YanıtlaSilyararlı bir çalışma olacağı kanısındayım.Sunumcu arkadaşlarımız konuya hakiler. Katılımcıların birbirlerini tanıyor olmaları işi daha zevkli kılıyor.
YanıtlaSilBen teknolojiye çok fazla ilgi duymamdan dolayı bu forumu da kendim için çok faydalı buluyorum. ilk gün izlenimlerim iyi bir forum süreci geçireceğimi düşünüyorum. forum yönetici arkadaşlarımıza da çok teşekkür ederim.
YanıtlaSil"Değişmeyen Tek Şey Değişkenliktir"
bu gün ki derslerde bilgisayar ve web'le ilgili aldığım bilgilerle bilişim alanında bilgilerimi yenilediğimi hissettim hayırlı olur inşallah
YanıtlaSil