7. KURSUMUZU DA TAMAMLADIK
26-28 Haziran 2012 tarihleri arasında 3 gün devam eden Eğitimde Fatih Projesi Teknoloji ve Liderlik Forumu kursumuzun 7.sini Rahmi Kula Anadolu Lisesinde gerçekleştirdik. Okul Müdürü arkadaşlarımızın katıldığı kursumuz belge töreniyle sona erdi. Kurs süresince göstedikleri nezaket ve performanslarından dolayı katılımcı arkadaşlara, bizlere ev sahipliği yapan RKAL yöneticilerine ve BT Formatör Öğretmeni Murtaza Beye teşekkür ederiz. Kurs fotoğrafları için tıklayınız: https://picasaweb.google.com/104692891674758364679/BalKesirEgitimdeFatihProjesiTeknolojiVeLiderlikForumu7#
Eğitim Görevlileri: Dr. Mehmet ÖZKAN (Balıkesir Muharrem Hasbi Anadolu Lisesi Müdürü) & Filiz ÇELİK (Halalca İlköğretim Okulu Müdürü)
eğitimde fatih projesiyle ilgli gerekli eğitim.AKILLI TAHTAHTAYI GENEL OLARAK İLK KEZ GÖRDÜK.Okul müdürlerinin somut olarak yapabilecekleri konusundan eğitime başlanması olumluydu.DERSLERİN İŞLENME YÖNTEMİNİZ GAYET BAŞARILI,KATILIMI SAĞLAMADAKİ DUYARLILIĞINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİZ.
YanıtlaSilBu seminerin faydalı olduğunu düşünüyouz.Herkese teşekkürler
YanıtlaSil