20 Haziran 2012 Çarşamba

2. gün yorumlarınızı bizimle paylaşmanızı bekliyoruz arkadaşlar.

11 yorum:

  1. Yılmaz Korkmaz20 Haziran 2012 11:46

    Birçok şeyi yeni duysuğumu ve öğrendiğimi anladım

    YanıtlaSil
  2. Fadime Yüksel20 Haziran 2012 11:49

    Seminerimizin 2.günü çok iyi geçti.Emeklerinize teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. İKİNCİ GÜN DE GAYET GÜZEL VE HIZLI GEÇTİ. YARIN BİTECEK OLMASI ÜZÜCÜ. YENİ YENİ ŞEYLER ÖĞRENMEK ÇOK GÜZEL.FATİH PROJESİNE İLGİM DAHA ÇOK ARTTI BİR AN ÖNCE OKULUMUZA FATİH İLE İLGİLİ ARAÇLARIN GELMESİNİ BEKLİYORUM.

    YanıtlaSil
  4. Bu proje hahata geçmesiyle Türkiye eğitimaçısından çokşeyideğiştirecektir.Bu gün düne gtöre daha verimli geçiyor.Filiz Hanıma çay için ayrıca teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil
  5. Eğitimde 2.gün Fatih projesi ile ilgili seminer güzel geçiyor.

    YanıtlaSil
  6. ŞENOL YILDIRIM20 Haziran 2012 11:58

    bU GÜN iNTERNETİN SİBER SALDIRI ARACI OLARAK KULLANILMASININ TEHLİKELERİ GÖRMEK YARARLI OLDU. SOSYAL PAYLAŞIM SİTELERİNİ ÖNEMİ VE TEHLİKESİNİN FARKINA VARILMIŞ OLDU. tEKNOLOJİNİN AMAÇ DIŞI KULLANIMININ GELECEKTE TOPLUMLARI OLUMSUZ YÖNDE ETKİLEYECEĞİ KANAATİ OLUŞTU.

    YanıtlaSil
  7. yeni kavramlar öğrendik verimli geçtiğini düşünüyorum.seminer verenlere teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  8. MUSTAFA MEMİŞ20 Haziran 2012 12:01

    İnsan odaklı olmayan hiç bir sistem başarılı olamaz.İnsanı hem maddi hem manevi yönüyle düşünmek zorundayız.İnsanın biyolojik,maddi yönü olduğu gibi bir de manevi yönü vardır ki bunlar ruhudur,ahlakıdır,dinidir.Bunları dikkate almayan bir sistemin insanı insan olarak değerlendiremeyeceğini düşünüyorum.Sonuç olarak teknolojinin esiri değil teknolojiye hakim insan insanlığını devam ettirebilir.Her sistemin merkezinde insan olmalıdır.

    YanıtlaSil
  9. Yılmaz Korkmaz20 Haziran 2012 12:03

    İlk öğretmenlik görevime İzmir Tire Endüstri Meslek Lisesinde Makine Ressamlığı Bölümü stajyer öğretmeni olarak başladım.Bölüm daha yeni açılmıştı. Sadece 1.sınıfta 12 öğrencim vardı.Ben atanıncaya kadar atölye ve meslek derslerine branş dışından okul müdürü ve bir öğretmen giriyorlarmış. Öğrencilerim bölümü tercih etmiş olmalarına rağmen daha makine ressamlığının ne olduğunu bile bilmiyorlardı. Onlarla ve aileleriyle 3 yıl içinde kurmuş olduğum iletişim neticesinde mezuniyet sonrası üniversite sınavları sonunda 12 öğrencimin 11'i üniversiteye yerleşmişti. sadece Arif babasını kaybettiğinden ailenin de en büyük çocuğu olduğundan ,kendisini ailesine karşı sorumlu hissettiğinden babasının işinin başına geçmişti. Bunca yıldan sonra beni her zaman hatırlamaları beni mutlu ettiği gibi, aradıklarında Kendilerine soyadları ve okul numaraları ile hitap etmem de onları mutlu ediyordu.

    YanıtlaSil
  10. Etkinliğin 2. günü yararlı geçti proje ile ilgili bilgi birikimimiz her geçen gün artıyor.Porojeye katkısı olan herkeze teşeekkürler Ayrıca etkinliği sunan arkadaşlarımıza ayrıca teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  11. Nurullah KIRAL20 Haziran 2012 17:31

    Bugün de farklı bir bakış açısı vardı Fatih Projesine.. Teknolojiyi kullanmaya nasıl başladık, ne kadar yol kat ettik, nerelere geldik, nereye gidiyoruz.. Hayatımız nasıl etkilendi teknolojiden, bundan sonra nasıl etkilenecek.. İlginç ve farklı yaklaşımlar vardı.. Sıkıcı olacağını düşündüğüm kurs , hiç sıkmadan gayet güzel gidiyor..

    YanıtlaSil