19 Haziran 2012 Salı

1. gün yorumlarınızı bekliyoruz arkadaşlar
güzel bir başlangıç oldu

8 yorum:

  1. Yeni geliştirilmiş bir teknoloji.Vatana millete hayırlı uğurlu olsun.

    YanıtlaSil
  2. mustafa memiş19 Haziran 2012 12:44

    bu gün ki forumu çok başarılı buldum.yarın ki forumumuzun da başarılı geçeceğinidüşünüyorum. Fatih projesiyle ilgili düşüncelerin tamamen değişti. Bu projenin eğitim sistemimiz için yeni bir ufuk açtığına inanıyorum.

    YanıtlaSil
  3. Yararlı bir etkinlik olduğuna inanıyorum.Teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. İlkgüniyibaşladı zamanlamaaçısından önümüzdekihaftaolsaydı daha iyiolacaktı okulidaresibirdekantiniaçtırırırsa daha iyiolacak

    YanıtlaSil
  5. Nurullah KIRAL19 Haziran 2012 18:07

    Güzel başladı.. Fiziki anlamda ortam çok güzeldi.. Buna sınıf içindeki samimi hava da eklenince gerçekten çok keyif aldım. Özellikle geçmiş dönemlerde eğitim ortamlarındaki teknolojiden günümüze yolculuk yapmak son derece ilginçti. Böyle bir konunun seçilmiş olması bence bu proje açısından çok önemli.. Nereden gelip nereye gidiyoruz... İlk günden daha Fatih Projesinin mantalitesini kavradığımızı düşünüyorum..

    YanıtlaSil
  6. Şenol YILDIRIM20 Haziran 2012 11:53

    yararlı bir çalışma olacağı kanısındayım.Sunumcu arkadaşlarımız konuya hakiler. Katılımcıların birbirlerini tanıyor olmaları işi daha zevkli kılıyor.

    YanıtlaSil
  7. Ben teknolojiye çok fazla ilgi duymamdan dolayı bu forumu da kendim için çok faydalı buluyorum. ilk gün izlenimlerim iyi bir forum süreci geçireceğimi düşünüyorum. forum yönetici arkadaşlarımıza da çok teşekkür ederim.
    "Değişmeyen Tek Şey Değişkenliktir"

    YanıtlaSil
  8. bu gün ki derslerde bilgisayar ve web'le ilgili aldığım bilgilerle bilişim alanında bilgilerimi yenilediğimi hissettim hayırlı olur inşallah

    YanıtlaSil