Forumumuzun 3.günü de çok faydalıydı. Başarı öykülerinin aktarılması bazı şeylerin başarmanın zor olmadığını sadece inanmak gerektiği fikrine sahip oldum. Bu forumun çok şeyler kazandırdığını rahatlıkla söyleyebilirim. Yine başka seminerlerde buluşmak dileği ile.... Forum yöneticilene çok teşekkür ederim.
87 nolu seminer şimdiye kadar katılmış olduğum seminerlerin en faydalısı oldu.Fatih projesi ile ilgi çok az bilgim vardı.Çok faydalı oldu.Semineri veren arkadaşlarımıza teşekkürler.
Forumumuzun 3.günü de çok faydalıydı. Başarı öykülerinin aktarılması bazı şeylerin başarmanın zor olmadığını sadece inanmak gerektiği fikrine sahip oldum. Bu forumun çok şeyler kazandırdığını rahatlıkla söyleyebilirim. Yine başka seminerlerde buluşmak dileği ile.... Forum yöneticilene çok teşekkür ederim.
YanıtlaSilSeminerimizin 3. günü etkinliklerle ve başarı öyküleriyle çok eğitici geçti.Teşekkürler.
YanıtlaSilBu günkü kursda öğrendik ki tablet bilgisayarların ve akıllı tahta kullanımı o kadar kolay değilmiş.Öğretmenlerimizin çok iyi öğrenmesi gerekir
YanıtlaSilBenimaçımdan çok yararlı oldu fatih projesinin uygulamaya geçmesiile eğitimde çığır açılacak.Kursu veren öğretmenar kadaşlarıma teşekkür ederim.
YanıtlaSilMeslek yaşamımdaki enyararlı çok büyük keyif ve zevk aldığım bir forum. Eğitim yöneticilerimize teşekkür ederim.
YanıtlaSilfaydalı bir çalışma oldu kendimi güncellemiş oldum.
YanıtlaSil87 nolu seminer şimdiye kadar katılmış olduğum seminerlerin en faydalısı oldu.Fatih projesi ile ilgi çok az bilgim vardı.Çok faydalı oldu.Semineri veren arkadaşlarımıza teşekkürler.
YanıtlaSilson gün tahta uygulaması yaptık,eylem planlarını sunduk vebaşarı öykülerimizi paylaştık.çok yararlı buldum teşekkür ederim.
YanıtlaSiloldukca yararlı bir etkinli oldu. Fatih projesini tanımış olduk.kullanım kosunda karşılaşaileceğimiz sorunları bilmek yararlı oldu.
YanıtlaSilÜçgünlük çalışma oldukca yararlı oldu .Teşekkürler
YanıtlaSilOldukça verimli bir kurs geçmiştir.Bilmediklerimizi öğrendim.
YanıtlaSilTeşekkür ederim
Mehmet TOPUZ
kurs verimli ve faydalı geçmiştir.
YanıtlaSilteşekkürlerimi sunarım