28 Haziran 2012 Perşembe

başarı öykülerinizi ve kurs sonu yorumlarınızı bekliyoruz.

16 yorum:

  1. Niyazi DÖNMEZ28 Haziran 2012 10:15

    Projenin olumlu ve olumsuz yönlerinin değerlendirilmesi,projenin amacının ve içeriğinin anlaşılması yönüyle çok verimli bir çalışma olmuştur.Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  2. Etkileşimli tahta ve tablet konusu geliştirmeye açık. Projenin zayıf yönleri olabilir ancak gelişime açık olması en kuvvetli yönü. Eğitim alanınında ülkemizin açtığı bir çığır olarak düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  3. Üç günlük çalışmaların sonucunda Bakanlığımızın fatih projesinin amaç ve hedefleri konusunda yeni bilgiler edindik.Değişimler sancılı olabilir ancak bizim için alınacak sonuçlar önemli.Yeniliklere açık olmalıyız.

    YanıtlaSil
  4. SALİH KUDEVİ28 Haziran 2012 11:16

    Fatih projesi gwnel olarak büyükbir projeeğitim kısa zamanda mesafe alınması yönüyle değerlendirildiğinde herkesin sahipçıkması özellikle öğretmenlerin çok iyi motive edilmesi gerekir İyibir eğitimden geçirililerek sisteme dahil edilmeli.Öğretmen,veli,öğrencilere sistemin iyi tanılması hedefe ulaşma adına daha kolay olacaktır

    YanıtlaSil
  5. mustafa kılıç28 Haziran 2012 11:20

    seminer çalışmarı çok yararlı geçtiherkese teşekkürler okulumda son üç yılda fiziki anlamda çok şeyi tamamladığım düşünüyorum etim öğretim olarak meslek liseleri arasımda iyi yerdeyiz son olarak bu gün çok eğlenceli ve yararlı geçti öğretenlere ve öğrenen herkese teşekkürler her soruya cevap verilir soru sorulmaz kız meslsk lisesine bekliyoum herkese selamlar

    YanıtlaSil
  6. yıl 1983 ilk görev yerim bolu imam hatip lisesi
    son sınıf öğren cilerin matematik derslerine giriyorum.
    dersi anlatırken öğrencilerimden fatih isimli
    öğrencim ben doktor olabilirim hocam deyince
    ben sen matematikten çok iyisin.ben inanıyorum
    sende inanıyorsan olur dedim.Tabiki inanıyorum
    hocam dei 1984 yılında Bursa tıp fakültesine yerleşti görevimin ilk yılarında unatmadığım bir olaydır.saygılarımla

    YanıtlaSil
  7. 2010/2011 eğitim öğretim yılında sağlık meslek liseleri arasında 261 okul icerisinde Türkiye 10.su olmamız.Ayrıca kpss yerleştirmesi sonucunda 142 mezun öğrenciden 130 öğrenci işe başladı.

    YanıtlaSil
  8. Hiç bir öğrenci imha edilecek bir varlık değildir.Okulumuzda en sorunlu olarak görülen bir öğrenci, öyleki bazı sebeblerle ailesini öldürmeyi bile düşünen bir öğrenciye gösterdiğimiz ilgi sonucunda okulunu bitirmesi sağlanmış, üniversiteye bile yerleştiği görüldükten sonra eğitilemeyecek, kimsenin olmadığına bir kez daha kanaat getirdim.


    Eğitim ve teknolojik gelişmelerle ilgili bir takım direnç noktalarının kırılması gerekmektedir. Eleştiriden önce ben neyi, ne kadar daha iyi yapabilirim diye düşünülmelidir.

    YanıtlaSil
  9. Okulumuzda öğrencilerimizin bayramlarda ve çeşitli etkinliklerde gösterilerini sergileyeceği bir sahhneleri yoktu. Bir etkinlik veya gösteri sergileyeceğimiz zaman uygun yerin olmaması hem gösteriyi sergileyenler hemdeseyretmek isteyenler açısından sıkıntı arzediyordu. Okul bahçemizin uygun bir köşesine çeşilikurum ve kuruluşlardan iş makinesi,kum,çakıl,demir, hazır beton vb.yardım ve destek alarak bütçemizden hiç para harcamadan büyük bir yazlık sahne yaptırdık.Şimdi öğrencilerimiz daha rahat bir şekilde gösterilerini sergilemekte, seyredenlerde rahat bir görüş mesafesindeki gösterileri yorulmadan seyredebilmektedir.

    YanıtlaSil
  10. Faruk ALDANMAZ28 Haziran 2012 11:27

    İmam- Hatip Liselerinde Genel Müdürlüğün yaptığı yarışmalar çok önemlidir.Bunlardan biride Hafızlık yarışmalarıdır.
    Geçen yıl bir hafızı bölge ikincisi olarak çıkartınca bu dönemde öğrenci ile birebir ilgilendim.Bölge birincisi olan öğrenci türkiye finallerinde dördüncü oldu.

    YanıtlaSil
  11. Yücel DAĞTAŞ28 Haziran 2012 11:28

    İbrahim Bodur Mesleki Eğitim Merkezi Müdürlüğüne 20/09/2010 tarihinde atandım. Öğretmen arkadaşlarımla tanışma toplantısında Eğitimde inovasyon yaklaşımlarının uygulanacağı bir eğitim merkezi olacağımızı söyledim. İki yıl gibi bir süre sonunda stratejik olarak ISO9001-ISO 50001 Standartlarının uygulanacağı bir kurum olma hedeflerimizi belirtikten sonra Liderlik anlayışını arkadaşlarımla paylaşarak çalışmalara başladık. Yoğun çalışmalarda Öğretmen arkadaşlarımın canla başla çalıştıklarını gözlemledim. Öyle ki; İdareci ve Öğretmen arkadaşlarımın zaman zaman kazma kürek tabiri ile ifade edilen tarzda emek harcadıklarını görmek, planladığımız hedeflerin objektifliğini ortaya çıkardı. ilk 45 günde toplantı salonları ,Öğretmen odaları,Sınıflar kısaca her birimi elden geçirmeye başladık.
    Yenilen birimlerde hemen her kesin görüşünü alarak ortak birimler oluşturduk.Tüm Amacımız Eğitim Merkezine gelen kayıt yaptıran öğrencilerinin Merkezden eğitim almanın gerekliliği üzerine kazanımları, Merkezdeki Eğitimlerin Kaliteli ortamlarda, İsteyerek gelmelerini sağlamak adına başlangıç olmasıydı.Kısaca Başardık.Herkes MUTLU.. Geleceğe yön verir Sloganı ile geniş kitlelerde Mesleki Eğitimin Eğitimini tamamlayamamış öğrencilere ulaşması amacı biz çalışanlara güç vermektedir.

    YanıtlaSil
  12. 3.GÜN: Bu projenin anlaşılması ve hayata geçirilmesi için emeği geçen herkese çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  13. Çiğdem BOYAR28 Haziran 2012 11:31

    gereğince faydalandım teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  14. Hüseyin YEŞİL28 Haziran 2012 11:39

    26/28 Haziran tarihlerinde düzenlenen 109 nulu kursun sonunda etkileşimli tahta kullanımı ve tablet bilgisayarların öğrenci ve öğretmenler açısında kullanımı konusunda yeterli bilgilerin verildiğini düşünüyorum. Öğretim görevlisi arkadaşlarıma bu konudaki özverili çalışmalarından dolayı teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  15. 26-28 haziran 2012 tarihleri arasında fatih projesi tanıtım semineri projeyle ilgili kafamıza takılan bir çok soru işaretini ortadan kaldırırken tabi ki yeni soru işaretlerini de beraberinde getirdi. Ama bunlarında şevkimizi kamçıladığını düşünüyorum. öncelikle bizlere rehberlik eden seminer vericileri Mehmet beye ve Filiz hanıma sonra tüm katılımcılara teşekkür ediyorum... Daha sonraki seminerlerde görüşmek üzere sağlık ve başarılar diliyorum...

    YanıtlaSil
  16. Mustafa Canseven28 Haziran 2012 11:44

    Halk Eğitim olararak kullanılan merkez binamızın yıkılmak üzere olan bölümlerini mimarlar odası işbirliği ile planlarını çıkardık ve Bursa Anıtlar Kurulundan onaylattıktan sonra onarımlarını tamamladık.Balıkesir'e çok güzel bir bina kazandırdığımızı düşünüyorum.
    Forumun çok yararlı geçtiğini düşünüyorum.Eğitici arkadaşlardan ve foruma katılan idareci arkadaşlardan çok yararlandım.Emeği geçenlere çok teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil