13 Haziran 2012 Çarşamba

2.Günün yorumlarını yazmanızı bekliyoruz arkadaşlar

15 yorum:

  1. Kız çocuklarımızın okullaştırılması kapsamında; özellikle köy ilköğretim okullarının idarecileri ile veya çevremde olanlarla iletişim kurarak, çocuklarını okutmayı düşünmeyen velilerle birebir görüşerek yaptığım ikna çalışmaları sonrası şu anda güzel üniversitelerde okuyan ve mezun olan birçok kız öğrencim üretici olmanın topluma ve kendisine daha faydalı olmanın gururunu yaşamaktadır.

    YanıtlaSil
  2. Eğitim ve öğrenme açısından olumlu bir seminer günü oldu.Teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Fatih Projesinin Türk eğitim sisteminde bir devrim olduğuna inanıyorum.

    YanıtlaSil
  4. Fatih Projesinin uygulanması, okularda kullanılacak materyaller hakkında bilgilendik. EBA paylaşımı tüm eğitimciler için yararlı olacaktır.

    YanıtlaSil
  5. Fatih projesi temelinde iyi bir proje.Fakat proje eğitimim verilirken daha fazla zaman ayrılmalı ve uygulama yapılmalı.Kalıcı olabilmesi için uygulama şart.

    YanıtlaSil
  6. akıllı tahtanın geleceğe ışık tuttuğunu ve kullanımının herkes tarafından öğrenilmesi gerektiği kanısındayım.

    YanıtlaSil
  7. akıllı tahta hem öğrencilerimize hemde öğretmenlerimize çok faydalı olacağına inanıyorum.

    YanıtlaSil
  8. Fehmi Yıldız13 Haziran 2012 13:52

    Fatih Projesinin her okula, her dersliğe, her öğretmene , her öğrenciye verilecek araçların tanıtımı üzerinde durduk.Tablet bilgisayarların eğim ve öğretimde bizleri başarıya götüreceğive bu bilgisayarları kullanımı üzerinde durduk.

    YanıtlaSil
  9. Fatmagül ÇELİK13 Haziran 2012 13:55

    Bugün Fatih projesi ile ilgili daha çok bilgi sahibi oldum.Okulum için bir hayal sanki.Başarılı öğrencileri olan okullar için mükemmel bir proje. Öğle arası vermeden önceki slayt gösteriniz çok güzeldi.Bu sıcaktaki emekleri için Mehmet Beye teşekkürler

    YanıtlaSil
  10. 2007-2011 yılları arasında gökçeyazı liseinde fizik öğretmeni olarak görev yaptım. okulumuz 2008 öss genel liseler arasında balıkesir il birincisi; ayrıca 2009 öss genel liseler balıkesir il birincisi ve sayısal-2 puanında genel liseler arasında türkiye birincisi ve fizik dersinde türkiye üçüncüsü oldu.

    YanıtlaSil
  11. 2. gün sıcak havaya rağmen yine çok verimli geçti. teşekkürler

    YanıtlaSil
  12. ibrahim bıyıklı13 Haziran 2012 14:04

    sıcak havaya rağmen verimli bir gün geçirdik

    YanıtlaSil
  13. fatih projesi çerçevesinde düzenlenen 79 nolu kursun ikinci günü çalışmalarımızın verimli geçtiğini düşünüyorum. Mehmet Beye teşekkürlerimi sunuyorum.

    YanıtlaSil
  14. Ali Rıza ERŞAN13 Haziran 2012 14:24

    Fatih projesinin büyük bir çalışma olduğunu, uygulamanın yurt çapında gerçekleşmesi halinde Çağdaş Uygarlıklar Seviyesinin üstüne çıkabileceğimize inancımın tam olduğunu belirtmek istiyorum. Herkese Teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  15. Fatih projesi bübyük bir proje bu projeyi kullanabilmek büyükbaşarı.Bu proje tam kapasite ile kullanıla bilrse eğitimde devrim dediğimiz olay gerçekleşir.Kursun 2.gününde bilgisayarında etkisini ve kişi ve toplumları nasıl etkilediği öğrendim.B nedenle bu teknolojiyi ve bu projeyi önermsiyorum.Tekürlerimi sunuyorum20.06.2012

    YanıtlaSil