12 Haziran 2012 Salı

1. Günü internet bağlantı sorunları ve BT sınıfına yeni monte edilen etkileşimli tahtanın acemiliyle geçirdik.Kullandıkça daha da alışacağımız ve pratik kazanacağımız muhakkak.. Forum katılımcılarımızla birlikte yol alacağımıza inanıyoruz.. Bu gün teknoloji çalışma planları üzerinde durduk.. Gruplar oluşturduk. Başarı öyküsü örneği verdik.. Tanışma, Temel soru, kursun içeriği, forum zaman çizelgesi, Blog ve Wiki sayfalarımız ve Siber zorbalık üzerinde durduk.. Katılımcı arkadaşlara iyi çalımalar diliyoruz.


1 yorum:

  1. Bugün çok sıcak ve sanırım biraz aksiliklerle geçen bir gün oldu.Tüm sorunlara rağmen çalışmalarındaki gayretten dolayı Mehmet Hocam ve Filiz Hocama teşekkürler.

    YanıtlaSil