3.Gün:Bir Semineri daha bitirmiş olmanın verdiği mutlulukla eğitim yöneticisi ve eğitim görevlisi arkadaşalarımıza bilgiye giden yoldaki paylaşımlarından dolayı sonsuz teşekkürler... Hoş ve Hoşca kalın.
113 nolu seminer gayet güzel geçti.böyle seminerler okuldan uzaklaşıp ikili diyalogların geliştiği bilgilerin yenilenip yeni bilgilerin edinildiği seminerler olması açasından çok önemlidir.devamını dliyoruz.muzaffer çakır
Çok faydalı bulduk. Seminer öğretmenleri konusunda yeterli be başarılı bulduk.
YanıtlaSil3.Gün:Bir Semineri daha bitirmiş olmanın verdiği mutlulukla eğitim yöneticisi ve eğitim görevlisi arkadaşalarımıza bilgiye giden yoldaki paylaşımlarından dolayı sonsuz teşekkürler...
YanıtlaSilHoş ve Hoşca kalın.
113 nolu seminer gayet güzel geçti.böyle seminerler okuldan uzaklaşıp ikili diyalogların geliştiği bilgilerin yenilenip yeni bilgilerin edinildiği seminerler olması açasından çok önemlidir.devamını dliyoruz.muzaffer çakır
YanıtlaSil113 nolu semineri bitirdik.Tüm arkadaşalara teşekkür ederiz.
YanıtlaSilSeminer çok başarılı olmuştur.Çok teşekkür ederiz.
YanıtlaSil