3 Temmuz 2012 Salı

1. Gün yorumlarınızı bekliyoruz arkadaşlar..

Okul müdürlerimiz teknolojik gelişmelerin önümüzdeki 50 yılın sonunda ülkemizde ve dünyada eğitim,aile, iş ve sosyal hayatı nasıl etkilyebileceğini tartışıyorlar....







                                     

12 yorum:

  1. Seminerin çok yrarlı olduğunu düşünüyorum. Tüm öğretmenlerimizin katılmasını yararlı olacağını düşüüyorum. Ramazan ÇOLBAN

    YanıtlaSil
  2. 113 nolu hizmetiçi eğitim semineri gayet güzel geçiyor.özellikle özgür bir ortam olamsı çok güzel.başarılar muzaffer çakır

    YanıtlaSil
  3. Değerli paylaşımlarından ve katkılarından dolayı Dr.Mehmet Özkan Beye ve Filiz Çelik Hanıma teşekkür ederiz.

    Süleyman GİRGİN
    Eğitim Yöneticisi

    YanıtlaSil
  4. ismail şengül4 Temmuz 2012 11:20

    verimli bir çalışma olmuştur.yeni bilgi ve yaklaşımlar öğreniyoruz.

    YanıtlaSil
  5. h.ibrahim sarı4 Temmuz 2012 11:28

    ögretmen veıdarecılerın teknolojıyı kullanma pratıklerını geliştireceklerdir.

    YanıtlaSil
  6. Projenin amacı ve içeriğinin paylaşılması önemli, ancak hayata geçirilmesi açısından öğretmenlerimize büyük görevler düşmektedir.2.gün web 2 siberzorbalık konularında önemli bilgiler edindik.

    YanıtlaSil
  7. muzaffer çakır4 Temmuz 2012 11:31

    afyon sandıklıdaki hizmetiçi tatilde görüşmek dileğiyle muzaffer çakır

    YanıtlaSil
  8. Hayatı yaşanılır kılmak için önce insana yatırım esastır.Sosyal medaya araçlarını amaca giden araç olarak görecek salih amel işlemeye meyyal bireyler yetiştirmek gerekir. Üretim ve yükselmek için sorumluluk bilinci yüksek bireylere ihtiyaç vardır.Dünyanın cennete dönüşü böylesi bir gençlikle olacaktır.Huzur vr mutluluk bundadır.

    YanıtlaSil
  9. MÜMİN BİLGİÇ4 Temmuz 2012 11:34

    YORUM:1-2 SEMİNERİN YARARLI OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORUM. ÖĞRETMENLERE DAHA DETAYLI VERİLMELİDİR.İYİ KAVRATILMALIDIR. ÇALIŞMALARDAN UYGULAMALARDAN VAZGEÇİLMEMELİDİR. MÜMİN BİLGİÇ

    YanıtlaSil
  10. seminer çok yararlı olmuştur.hızla gelişen bir teknoloji eğitiminönune geçmemesi için önlem alınması. halil kutluca

    YanıtlaSil
  11. Erhan Yırcalı4 Temmuz 2012 20:31

    Enver AKINCI'nın tecrübesinden ve paylaşımlarından çok yararlandık...

    YanıtlaSil
  12. Süleyman GİRGİN5 Temmuz 2012 11:52

    3.Gün:Tüm eğitim yöneticisi arkadaşlarıma ve eğitim görevlisi arkadaşlarımıza değerli paylaşımlarından dolayı teşekkür ederiz.
    Hoşca Kalın...

    YanıtlaSil