Bu blog, eğitim yöneticileri ve il eğitim denetmenlerinin katılacağı Eğitimde Fatih Projesi Teknoloji ve Liderlik Forumu kursları için hazırlanmıştır.
3 Temmuz 2012 Salı
1. Gün yorumlarınızı bekliyoruz arkadaşlar..
Okul müdürlerimiz teknolojik gelişmelerin önümüzdeki 50 yılın sonunda ülkemizde ve dünyada eğitim,aile, iş ve sosyal hayatı nasıl etkilyebileceğini tartışıyorlar....
Projenin amacı ve içeriğinin paylaşılması önemli, ancak hayata geçirilmesi açısından öğretmenlerimize büyük görevler düşmektedir.2.gün web 2 siberzorbalık konularında önemli bilgiler edindik.
Hayatı yaşanılır kılmak için önce insana yatırım esastır.Sosyal medaya araçlarını amaca giden araç olarak görecek salih amel işlemeye meyyal bireyler yetiştirmek gerekir. Üretim ve yükselmek için sorumluluk bilinci yüksek bireylere ihtiyaç vardır.Dünyanın cennete dönüşü böylesi bir gençlikle olacaktır.Huzur vr mutluluk bundadır.
Seminerin çok yrarlı olduğunu düşünüyorum. Tüm öğretmenlerimizin katılmasını yararlı olacağını düşüüyorum. Ramazan ÇOLBAN
YanıtlaSil113 nolu hizmetiçi eğitim semineri gayet güzel geçiyor.özellikle özgür bir ortam olamsı çok güzel.başarılar muzaffer çakır
YanıtlaSilDeğerli paylaşımlarından ve katkılarından dolayı Dr.Mehmet Özkan Beye ve Filiz Çelik Hanıma teşekkür ederiz.
YanıtlaSilSüleyman GİRGİN
Eğitim Yöneticisi
verimli bir çalışma olmuştur.yeni bilgi ve yaklaşımlar öğreniyoruz.
YanıtlaSilögretmen veıdarecılerın teknolojıyı kullanma pratıklerını geliştireceklerdir.
YanıtlaSilProjenin amacı ve içeriğinin paylaşılması önemli, ancak hayata geçirilmesi açısından öğretmenlerimize büyük görevler düşmektedir.2.gün web 2 siberzorbalık konularında önemli bilgiler edindik.
YanıtlaSilafyon sandıklıdaki hizmetiçi tatilde görüşmek dileğiyle muzaffer çakır
YanıtlaSilHayatı yaşanılır kılmak için önce insana yatırım esastır.Sosyal medaya araçlarını amaca giden araç olarak görecek salih amel işlemeye meyyal bireyler yetiştirmek gerekir. Üretim ve yükselmek için sorumluluk bilinci yüksek bireylere ihtiyaç vardır.Dünyanın cennete dönüşü böylesi bir gençlikle olacaktır.Huzur vr mutluluk bundadır.
YanıtlaSilYORUM:1-2 SEMİNERİN YARARLI OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORUM. ÖĞRETMENLERE DAHA DETAYLI VERİLMELİDİR.İYİ KAVRATILMALIDIR. ÇALIŞMALARDAN UYGULAMALARDAN VAZGEÇİLMEMELİDİR. MÜMİN BİLGİÇ
YanıtlaSilseminer çok yararlı olmuştur.hızla gelişen bir teknoloji eğitiminönune geçmemesi için önlem alınması. halil kutluca
YanıtlaSilEnver AKINCI'nın tecrübesinden ve paylaşımlarından çok yararlandık...
YanıtlaSil3.Gün:Tüm eğitim yöneticisi arkadaşlarıma ve eğitim görevlisi arkadaşlarımıza değerli paylaşımlarından dolayı teşekkür ederiz.
YanıtlaSilHoşca Kalın...