5 Temmuz 2012 Perşembe

Kurs sonu yorumlarınızı bekliyoruz arkadaşlar

5 yorum:

  1. Ramazan ÇOLBAN5 Temmuz 2012 11:56

    Çok faydalı bulduk. Seminer öğretmenleri konusunda yeterli be başarılı bulduk.

    YanıtlaSil
  2. Süleyman GİRGİN5 Temmuz 2012 11:56

    3.Gün:Bir Semineri daha bitirmiş olmanın verdiği mutlulukla eğitim yöneticisi ve eğitim görevlisi arkadaşalarımıza bilgiye giden yoldaki paylaşımlarından dolayı sonsuz teşekkürler...
    Hoş ve Hoşca kalın.

    YanıtlaSil
  3. muzaffer çakır5 Temmuz 2012 11:57

    113 nolu seminer gayet güzel geçti.böyle seminerler okuldan uzaklaşıp ikili diyalogların geliştiği bilgilerin yenilenip yeni bilgilerin edinildiği seminerler olması açasından çok önemlidir.devamını dliyoruz.muzaffer çakır

    YanıtlaSil
  4. Mümin BİLGİÇ5 Temmuz 2012 11:58

    113 nolu semineri bitirdik.Tüm arkadaşalara teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil
  5. Tuğrul BALKAN5 Temmuz 2012 11:59

    Seminer çok başarılı olmuştur.Çok teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil