24 Mayıs 2012 Perşembe

Arkadaşlar 3. gün forum yorumlarınızı bekliyoruz.

14 yorum:

  1. İBRAHİM YEREL24 Mayıs 2012 13:28

    BU GÜN SON GÜN HER BİR BAAŞLAANGICIN MUTLAKA BİR SONU OLURMUŞ KURSİYERLERLE BAŞARI ÖYKÜLERİMİZİ PAYLAŞTIK ARDINDAN PROJELERİMİZİ TANITTIK ZAMANIN NASIL GEÇTİĞİNİ ANLAMADIM HOŞ VE VERİMLİ GEÇTİĞİNİ DÜŞÜNÜYORUM

    YanıtlaSil
  2. öğleden önceki oturumun keyif verici geçtiğini düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  3. NADİR KARAGÖZ24 Mayıs 2012 13:29

    yeni şeyler öğrenip arkadaşlarımızın paylaşımlarını ve başarı öykülerini dinledik.Bu tür faaliyetlerin genele yayılarak devam etmesinin faydalı olacağını düşünüyorum. kursta bize sunum yapan sayın müdürlerimize teşekkür ediyoruz.

    YanıtlaSil
  4. Seminerden bilgiler edindik.Akıllı tahtalar ve tabletler ile tanışmak güzeldi.Emeği geçenlere teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  5. Arkadaşlarımın paylaşımlarından kendi adıma çıkarsamalarım oldu.Güzel bir grup etkileşimi de olduğunu düşünüyorum.Bende farklı ufuklar açtığınız için sizlere teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  6. İSMAİL SAVAŞ24 Mayıs 2012 13:31

    Bu gün idareci arkadaşları daha iyi tanıma ve
    sistemi değerlendirme açısından faydalı oldu.buna benzer kursların tekrarı temennisiyle.
    TEŞEKKÜRLER...

    YanıtlaSil
  7. nadir çağıl24 Mayıs 2012 13:31

    bugün 3. gün ve son gün..forum,çok yararlı oldu..formu bitirenlerin farkındalık oluşturacaklarına eminim..katılımcılara ve forumu yönetenlere teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  8. Çalışmaların başarılı olduğu kanaatindeyim, amacına uygun bir şekilde neticelendi.

    YanıtlaSil
  9. Eğitimin yaşı olmadığı bir gerçektir. Bu çerçevede bu seminerin çok yararlı oldğunu düşünüyorum. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  10. Zaten böyle bir eğitimin içinde olmayı daha önce de istemiştim. Geçişi hızlandırmak açısından bir an evvel tüm okulların proje kapsamına alınması ve esas uygulayıcı konumundaki öğretmenlerin eğitimden geçirilmesini temenni ediyorum. Düşünen ve emeği geçen herkese teşekkürler.

    YanıtlaSil
  11. Değişik bir gün geçirdik, klasik hizmet içi eğitim uygulamalarından farklı olarak kendi hayatımızdan kesit aktardık. Kendi okul yaşantımızla ilgili olarak projelerimizi aktardık. Güzeldi.

    YanıtlaSil
  12. Nursen GÜRELİ24 Mayıs 2012 14:50

    Bugün kursun son günüydü. Eğlenceli ve faydalı bir süreçti. Bunun yanında yeni arkadaşlar ve meslsktaşlar tanımış olmak çok güzel ve anlamlıydı. Herkese çok teşekkür ederim. Başarılar.

    YanıtlaSil
  13. Ramazan GÖKGÜL24 Mayıs 2012 14:53

    Fatih Projesi kapsamında düzenlenen bu faaliyet programında farklı okullardan gelen idarecilerle tanışma fırsatı yakaladım.Ancak bu programın tamamının akıllı tahtaların ve tablet bilgisayarların olduğu sınıflarda yapabilseydik ve teorik bilgilerimizi pratiğe dökebilseydik çok faydalı olacağı kanaatindeyim.Tüm faaliyette görevli idareci ve katılımcılaara çok teşekkür ederim.Regaib Kandiliniz mübarek olsun.

    YanıtlaSil
  14. ismail küçükoğlu24 Mayıs 2012 15:06

    her yönden doyurucu ve geleceğe daha bir umutla bakmamı sağlayan çalışma oldu. herkese teşekkürler...

    YanıtlaSil