BU GÜN SON GÜN HER BİR BAAŞLAANGICIN MUTLAKA BİR SONU OLURMUŞ KURSİYERLERLE BAŞARI ÖYKÜLERİMİZİ PAYLAŞTIK ARDINDAN PROJELERİMİZİ TANITTIK ZAMANIN NASIL GEÇTİĞİNİ ANLAMADIM HOŞ VE VERİMLİ GEÇTİĞİNİ DÜŞÜNÜYORUM
yeni şeyler öğrenip arkadaşlarımızın paylaşımlarını ve başarı öykülerini dinledik.Bu tür faaliyetlerin genele yayılarak devam etmesinin faydalı olacağını düşünüyorum. kursta bize sunum yapan sayın müdürlerimize teşekkür ediyoruz.
Arkadaşlarımın paylaşımlarından kendi adıma çıkarsamalarım oldu.Güzel bir grup etkileşimi de olduğunu düşünüyorum.Bende farklı ufuklar açtığınız için sizlere teşekkür ederim.
bugün 3. gün ve son gün..forum,çok yararlı oldu..formu bitirenlerin farkındalık oluşturacaklarına eminim..katılımcılara ve forumu yönetenlere teşekkür ederim.
Zaten böyle bir eğitimin içinde olmayı daha önce de istemiştim. Geçişi hızlandırmak açısından bir an evvel tüm okulların proje kapsamına alınması ve esas uygulayıcı konumundaki öğretmenlerin eğitimden geçirilmesini temenni ediyorum. Düşünen ve emeği geçen herkese teşekkürler.
Değişik bir gün geçirdik, klasik hizmet içi eğitim uygulamalarından farklı olarak kendi hayatımızdan kesit aktardık. Kendi okul yaşantımızla ilgili olarak projelerimizi aktardık. Güzeldi.
Bugün kursun son günüydü. Eğlenceli ve faydalı bir süreçti. Bunun yanında yeni arkadaşlar ve meslsktaşlar tanımış olmak çok güzel ve anlamlıydı. Herkese çok teşekkür ederim. Başarılar.
Fatih Projesi kapsamında düzenlenen bu faaliyet programında farklı okullardan gelen idarecilerle tanışma fırsatı yakaladım.Ancak bu programın tamamının akıllı tahtaların ve tablet bilgisayarların olduğu sınıflarda yapabilseydik ve teorik bilgilerimizi pratiğe dökebilseydik çok faydalı olacağı kanaatindeyim.Tüm faaliyette görevli idareci ve katılımcılaara çok teşekkür ederim.Regaib Kandiliniz mübarek olsun.
BU GÜN SON GÜN HER BİR BAAŞLAANGICIN MUTLAKA BİR SONU OLURMUŞ KURSİYERLERLE BAŞARI ÖYKÜLERİMİZİ PAYLAŞTIK ARDINDAN PROJELERİMİZİ TANITTIK ZAMANIN NASIL GEÇTİĞİNİ ANLAMADIM HOŞ VE VERİMLİ GEÇTİĞİNİ DÜŞÜNÜYORUM
YanıtlaSilöğleden önceki oturumun keyif verici geçtiğini düşünüyorum.
YanıtlaSilyeni şeyler öğrenip arkadaşlarımızın paylaşımlarını ve başarı öykülerini dinledik.Bu tür faaliyetlerin genele yayılarak devam etmesinin faydalı olacağını düşünüyorum. kursta bize sunum yapan sayın müdürlerimize teşekkür ediyoruz.
YanıtlaSilSeminerden bilgiler edindik.Akıllı tahtalar ve tabletler ile tanışmak güzeldi.Emeği geçenlere teşekkür ederim.
YanıtlaSilArkadaşlarımın paylaşımlarından kendi adıma çıkarsamalarım oldu.Güzel bir grup etkileşimi de olduğunu düşünüyorum.Bende farklı ufuklar açtığınız için sizlere teşekkür ederim.
YanıtlaSilBu gün idareci arkadaşları daha iyi tanıma ve
YanıtlaSilsistemi değerlendirme açısından faydalı oldu.buna benzer kursların tekrarı temennisiyle.
TEŞEKKÜRLER...
bugün 3. gün ve son gün..forum,çok yararlı oldu..formu bitirenlerin farkındalık oluşturacaklarına eminim..katılımcılara ve forumu yönetenlere teşekkür ederim.
YanıtlaSilÇalışmaların başarılı olduğu kanaatindeyim, amacına uygun bir şekilde neticelendi.
YanıtlaSilEğitimin yaşı olmadığı bir gerçektir. Bu çerçevede bu seminerin çok yararlı oldğunu düşünüyorum. Teşekkür ederim.
YanıtlaSilZaten böyle bir eğitimin içinde olmayı daha önce de istemiştim. Geçişi hızlandırmak açısından bir an evvel tüm okulların proje kapsamına alınması ve esas uygulayıcı konumundaki öğretmenlerin eğitimden geçirilmesini temenni ediyorum. Düşünen ve emeği geçen herkese teşekkürler.
YanıtlaSilDeğişik bir gün geçirdik, klasik hizmet içi eğitim uygulamalarından farklı olarak kendi hayatımızdan kesit aktardık. Kendi okul yaşantımızla ilgili olarak projelerimizi aktardık. Güzeldi.
YanıtlaSilBugün kursun son günüydü. Eğlenceli ve faydalı bir süreçti. Bunun yanında yeni arkadaşlar ve meslsktaşlar tanımış olmak çok güzel ve anlamlıydı. Herkese çok teşekkür ederim. Başarılar.
YanıtlaSilFatih Projesi kapsamında düzenlenen bu faaliyet programında farklı okullardan gelen idarecilerle tanışma fırsatı yakaladım.Ancak bu programın tamamının akıllı tahtaların ve tablet bilgisayarların olduğu sınıflarda yapabilseydik ve teorik bilgilerimizi pratiğe dökebilseydik çok faydalı olacağı kanaatindeyim.Tüm faaliyette görevli idareci ve katılımcılaara çok teşekkür ederim.Regaib Kandiliniz mübarek olsun.
YanıtlaSilher yönden doyurucu ve geleceğe daha bir umutla bakmamı sağlayan çalışma oldu. herkese teşekkürler...
YanıtlaSil