1 Mayıs 2012 Salı

          4. KURSUMUZ 22-24 MAYIS 2012 TARİHLERİ ARASINDA RKAL'DE YAPILACAK
        "Balıkesir Fatih Projesi Teknoloji ve Liderlik Forumu" Semineri Web Günlüğü Topluluğuna Hoşgeldiniz. Eğitimde Fatih Projesi pilot okulumuz Rahmi Kula Anadolu Lisesinde eğitim yöneticilerimize yönelik  olarak düzenlenen  "Eğitimde Fatih Projesi Teknoloji ve Liderlik Forumu" kursları devam ediyor. 
        Dördüncü kursumuz 22-24 Mayıs 2012 tarihleri arasında Rahmi Kula Anadolu Lisesinde gerçekleştirilecektir. Bu blog, katılımcılarımız için faaliyet öncesinde ve devamında gerçekleştirilecek çalışmalarla ilgili yansıtmalarını ve fikirlerini birbirleriyle paylaşacakları bir alan sunmaktadır. Katılımcı arkadaşlarımızın kurs süresince her gün kurs izlenimlerini bu platformu kullanarak bize aktarmalarını istiyoruz..  Kursa gelmeden öncede bu blogda  bir başarı öykülerini paylaşmalarını bekliyoruz... İyi çalışmalar diliyoruz... Saygılarımızla
         Eğitim Görevlileri: Dr. Mehmet ÖZKAN (Balıkesir Muharrem Hasbi Anadolu Lisesi Müdürü) & Filiz ÇELİK (Halalca İlköğretim Okulu Müdürü)
         
     Dördüncü kursumuza katılacak eğitim yöneticilerinin listesi için tıklayınız:  https://balikesirfatihliderlikforumu.wikispaces.com/
    
         

2 yorum:

  1. Ramazan Gökgül22 Mayıs 2012 14:58

    Teknolojiyi yakından takip etmek çok güzel.Ancak eğitim sistemimiz (sbs-YGS-LYS)gibi sınavlardan dolayı verimli kullanılamayacağı görüşündeyim.Ama yinede güzel bir proje.En azından teknolojiden uzak olan öğretmenler kendilerini geliştirme gereği hissedecek.

    YanıtlaSil
  2. Fatih projesinin son derece faydalı olduğuna dair inancım arttı.Etkin kullanılabildiğinde çok güzel öğrenme ortamları sağlanacağını düşünüyorum.Bu foruma katılmaktan son derece memnun oldum.Ben de okulumda ve derslerimde akıllı tahtaları ve tabletleri kullanmak istiyorum.Verdiğiniz bilgiler için sizlere de teşekkür ederim..

    YanıtlaSil