22 Mayıs 2012 Salı

Arkadaşlar 1.gün forum yorumlarını bekliyoruz.

13 yorum:

  1. kursumuzun verimli geçmesini umuyorum

    YanıtlaSil
  2. kursumuzun verimli olmasını diliyorum

    YanıtlaSil
  3. Verimli geçeceğini umut ediyorum.Nitekim ilk günkü izlenimler olumluydu...

    YanıtlaSil
  4. ismail küçükoğlu22 Mayıs 2012 14:55

    başlangıç aşamasından itibaren öğrendikçe insanı heyecanlandıran bir seminer çalışması...

    YanıtlaSil
  5. nadir çağıl22 Mayıs 2012 14:56

    fatih projesi ile lgili forum un ilk günü.. projenin amacı ve buna bağlı olarak yapılan çalışmaların uygulaması olarak,akıllı tahtayı tanımış olduk.çalışmalarımız verimli geçiyor.forum un genel anlamda projeye destek olacağı kanaatindeyim.

    YanıtlaSil
  6. İBRAHİM YEREL22 Mayıs 2012 14:56

    FATİH PROJESİ KAPSAMINDA KATILDIĞIM VE 3 GÜN SÜRECEK SEMİNERİN 1. GÜNÜ FAYDALI GEÇTİ. EĞİTİMİN ARTIK ALIŞILMIŞ ŞEKİLCİ ANLAYIŞINDAN UZAK ÖĞRENCİYE VE TEKNOLOJİYE YÖNELİK OLARAK DÜZENLENMESİ GÜZEL.DİĞER 2 GÜNÜNDE DAHA FAYDALI OLACAĞINDAN EMİNİM

    YanıtlaSil
  7. Beklediğimden daha verimli ve eğlenceli bir gündü. Faydalı bilgiler edineceğimizi düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  8. Nadir KARAGÖZ22 Mayıs 2012 14:56

    yeni teknolojilerin tanıtılması ve öğrenilmesi amaçlı düzenlenen bu seminerin faydalı olduğunu düşünüyorum. okul idarecilerini teknolojiyi yönettiklerinden daha az bilmesi ciddi bir eksikliktir. umarım ömümüzdeki dönem yeni teknolojileri öğretebilmek adına önce bizim öğrenebilmemiz faydalı olacaktır.düzenleyenlere teşekkürler.

    YanıtlaSil
  9. Yeni sistem.Fatih Projesi bana göre güzel.
    Bu gün olumlu geçti.

    YanıtlaSil
  10. Eğitimde fatih projesini duyduğumda beni çok heyacanladırmıştı. Merakla projenin yaygınlaşmasını bekliyordum.Bunu burada bugün tanıma imkanı buldum . Bence küçük aksaklıklara rağmen başarılı olacağına inandığım bir proje.En önemlisi de bizim dünya eğitim literatürüne yeni kattığımız bir model olması. Biz belki uyum sağlamada sıkıntılar yaşayacağız ama çocuklarımız için çok harika sonuçları olacaktır.

    YanıtlaSil
  11. DOĞRUSU BU EĞİTİMİN DAHA ÖNCEDEN VERİLMİŞ OLMASINI BEKLERDİM. BİZLERİ BİLGİLENDİRDİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM.

    YanıtlaSil
  12. İyi bir gün geçirdik.Yararlı olduğunu düşünüyorum.Benim için geç kalmış bir çalışma...10 yıl önce nerdeydin.

    YanıtlaSil
  13. A.SAVRAN DÖNMEZ23 Mayıs 2012 14:06

    Faydalı olacağını düşünüyorum.Dinamik bir proje olduğuna inanıyorum, öğreneceklerimi merak ediyorum

    YanıtlaSil