fatih projesi ile lgili forum un ilk günü.. projenin amacı ve buna bağlı olarak yapılan çalışmaların uygulaması olarak,akıllı tahtayı tanımış olduk.çalışmalarımız verimli geçiyor.forum un genel anlamda projeye destek olacağı kanaatindeyim.
FATİH PROJESİ KAPSAMINDA KATILDIĞIM VE 3 GÜN SÜRECEK SEMİNERİN 1. GÜNÜ FAYDALI GEÇTİ. EĞİTİMİN ARTIK ALIŞILMIŞ ŞEKİLCİ ANLAYIŞINDAN UZAK ÖĞRENCİYE VE TEKNOLOJİYE YÖNELİK OLARAK DÜZENLENMESİ GÜZEL.DİĞER 2 GÜNÜNDE DAHA FAYDALI OLACAĞINDAN EMİNİM
yeni teknolojilerin tanıtılması ve öğrenilmesi amaçlı düzenlenen bu seminerin faydalı olduğunu düşünüyorum. okul idarecilerini teknolojiyi yönettiklerinden daha az bilmesi ciddi bir eksikliktir. umarım ömümüzdeki dönem yeni teknolojileri öğretebilmek adına önce bizim öğrenebilmemiz faydalı olacaktır.düzenleyenlere teşekkürler.
Eğitimde fatih projesini duyduğumda beni çok heyacanladırmıştı. Merakla projenin yaygınlaşmasını bekliyordum.Bunu burada bugün tanıma imkanı buldum . Bence küçük aksaklıklara rağmen başarılı olacağına inandığım bir proje.En önemlisi de bizim dünya eğitim literatürüne yeni kattığımız bir model olması. Biz belki uyum sağlamada sıkıntılar yaşayacağız ama çocuklarımız için çok harika sonuçları olacaktır.
kursumuzun verimli geçmesini umuyorum
YanıtlaSilkursumuzun verimli olmasını diliyorum
YanıtlaSilVerimli geçeceğini umut ediyorum.Nitekim ilk günkü izlenimler olumluydu...
YanıtlaSilbaşlangıç aşamasından itibaren öğrendikçe insanı heyecanlandıran bir seminer çalışması...
YanıtlaSilfatih projesi ile lgili forum un ilk günü.. projenin amacı ve buna bağlı olarak yapılan çalışmaların uygulaması olarak,akıllı tahtayı tanımış olduk.çalışmalarımız verimli geçiyor.forum un genel anlamda projeye destek olacağı kanaatindeyim.
YanıtlaSilFATİH PROJESİ KAPSAMINDA KATILDIĞIM VE 3 GÜN SÜRECEK SEMİNERİN 1. GÜNÜ FAYDALI GEÇTİ. EĞİTİMİN ARTIK ALIŞILMIŞ ŞEKİLCİ ANLAYIŞINDAN UZAK ÖĞRENCİYE VE TEKNOLOJİYE YÖNELİK OLARAK DÜZENLENMESİ GÜZEL.DİĞER 2 GÜNÜNDE DAHA FAYDALI OLACAĞINDAN EMİNİM
YanıtlaSilBeklediğimden daha verimli ve eğlenceli bir gündü. Faydalı bilgiler edineceğimizi düşünüyorum.
YanıtlaSilyeni teknolojilerin tanıtılması ve öğrenilmesi amaçlı düzenlenen bu seminerin faydalı olduğunu düşünüyorum. okul idarecilerini teknolojiyi yönettiklerinden daha az bilmesi ciddi bir eksikliktir. umarım ömümüzdeki dönem yeni teknolojileri öğretebilmek adına önce bizim öğrenebilmemiz faydalı olacaktır.düzenleyenlere teşekkürler.
YanıtlaSilYeni sistem.Fatih Projesi bana göre güzel.
YanıtlaSilBu gün olumlu geçti.
Eğitimde fatih projesini duyduğumda beni çok heyacanladırmıştı. Merakla projenin yaygınlaşmasını bekliyordum.Bunu burada bugün tanıma imkanı buldum . Bence küçük aksaklıklara rağmen başarılı olacağına inandığım bir proje.En önemlisi de bizim dünya eğitim literatürüne yeni kattığımız bir model olması. Biz belki uyum sağlamada sıkıntılar yaşayacağız ama çocuklarımız için çok harika sonuçları olacaktır.
YanıtlaSilDOĞRUSU BU EĞİTİMİN DAHA ÖNCEDEN VERİLMİŞ OLMASINI BEKLERDİM. BİZLERİ BİLGİLENDİRDİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM.
YanıtlaSilİyi bir gün geçirdik.Yararlı olduğunu düşünüyorum.Benim için geç kalmış bir çalışma...10 yıl önce nerdeydin.
YanıtlaSilFaydalı olacağını düşünüyorum.Dinamik bir proje olduğuna inanıyorum, öğreneceklerimi merak ediyorum
YanıtlaSil