23 Mayıs 2012 Çarşamba

2. gün yorumlarınızı bekliyoruz arkadaşlar..

13 yorum:

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Bugün eğlenceli ve ileriye dönük hayal kurma ile geçti.Her şey güzeldi.Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. İBRAHİM YEREL23 Mayıs 2012 13:56

    2. GÜN MEMUR EYLEMLERİNİ KONUŞMAKLA BAŞLADI KAPALI VE YAAĞMURLU HAVANIN KASVEDİNİ SICAK VE SAMİMİ BİR İLETİŞİM DAĞITTI ÇOK GÜZEL GEÇİYOR.VE YARIN SON GÜN.

    YanıtlaSil
  4. Bugünde eğlenceli bir şekilde geçti. Aslında bildiğimiz ama kafamızda tam ifadesini bulamadığımız konuların akademik açılardan çalışılarak somutlaştırılmasını görmek beni mutlu etti.

    YanıtlaSil
  5. A.SAVRAN DÖNMEZ23 Mayıs 2012 14:15

    Umduğumdan daha verimli geçtiğini düşünüyorum.Katılımcı grup sayısının kalabalık olmamasının samimi bir sınıf ortamı oluşturduğuna inanıyorum.

    YanıtlaSil
  6. nadir karagöz23 Mayıs 2012 14:18

    Teknolojide yeni gelişmeleri öğrenme adına başladığımız bu kursun 2. günü de faydalı geçti.arkadaşlarımızın fikirlerini ve paylaşımlarını dinlememiz olumlu diye düşünüyorum

    YanıtlaSil
  7. Ramazan GÖKGÜL23 Mayıs 2012 14:19

    Eğitim,sosyal hayat, aile hayatı ve iş hayatının 50 yıl sonra nasıl olabileceğine dair görüşlerimizin alınması,geleceğe dair ne gibi olumlı ve olumsuzlukların olabileceğiüzerine konuştuk.Önceleri kaabadayı, eşkiya olanların şimdilerde teknoloji ile beraber ad değiştirerek(Siber zorba) faaliyetlerini devam ettirdiklerini görmekteyiz. Yapılan iş aynı ama yöntem farklı.Güzel bir gündü.

    YanıtlaSil
  8. Nursen GÜRELİ23 Mayıs 2012 14:23

    Bugün biraz daha ısındık ortama, konularımız günceldi, hem öğrencilerimiz hem de kendi çocuklarımız açısından. Öğretmenlerimizin gelecek ile ilgili karamsarlikları beni üzdü ben daha aydınlık bakabilmeyi umut ediyorum.

    YanıtlaSil
  9. nadir çağıl23 Mayıs 2012 14:24

    2. gün daha gayretliydi katılımcılar..paylaşım ve kaynaşma daha çok oldu.teşekkürler..

    YanıtlaSil
  10. kursun çok eğlenceli ve verimli geçtiğinidüşünüyorum.Sizlere teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  11. Sefer İLKBAY Yeni bilgiler kazanmanın insana verdiği mutluluğu dille anlatamazsınız. Bu seminerde bunun mutluluğunu yaşadım. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  12. Paradigmalar değişirken bizim değişmememiz mümkün mü, değişmeyen tek şeyin değişim olduğu düşünüldüğünde...

    YanıtlaSil
  13. Benim için ikinci gün de dün olduğu gibi oldukça verimli geçiyor. Neden daha önce böyle imkânlar yoktu diye hayıflanmaya devam ediyorum. Hele dün akıllı tahta ile de tanıştıktan sonra. Keşke bir on yaş daha genç olsaydım. Neyse hayırlısı. Her şey için ilgililere teşekkürler.

    YanıtlaSil