2. GÜN MEMUR EYLEMLERİNİ KONUŞMAKLA BAŞLADI KAPALI VE YAAĞMURLU HAVANIN KASVEDİNİ SICAK VE SAMİMİ BİR İLETİŞİM DAĞITTI ÇOK GÜZEL GEÇİYOR.VE YARIN SON GÜN.
Bugünde eğlenceli bir şekilde geçti. Aslında bildiğimiz ama kafamızda tam ifadesini bulamadığımız konuların akademik açılardan çalışılarak somutlaştırılmasını görmek beni mutlu etti.
Teknolojide yeni gelişmeleri öğrenme adına başladığımız bu kursun 2. günü de faydalı geçti.arkadaşlarımızın fikirlerini ve paylaşımlarını dinlememiz olumlu diye düşünüyorum
Eğitim,sosyal hayat, aile hayatı ve iş hayatının 50 yıl sonra nasıl olabileceğine dair görüşlerimizin alınması,geleceğe dair ne gibi olumlı ve olumsuzlukların olabileceğiüzerine konuştuk.Önceleri kaabadayı, eşkiya olanların şimdilerde teknoloji ile beraber ad değiştirerek(Siber zorba) faaliyetlerini devam ettirdiklerini görmekteyiz. Yapılan iş aynı ama yöntem farklı.Güzel bir gündü.
Bugün biraz daha ısındık ortama, konularımız günceldi, hem öğrencilerimiz hem de kendi çocuklarımız açısından. Öğretmenlerimizin gelecek ile ilgili karamsarlikları beni üzdü ben daha aydınlık bakabilmeyi umut ediyorum.
Benim için ikinci gün de dün olduğu gibi oldukça verimli geçiyor. Neden daha önce böyle imkânlar yoktu diye hayıflanmaya devam ediyorum. Hele dün akıllı tahta ile de tanıştıktan sonra. Keşke bir on yaş daha genç olsaydım. Neyse hayırlısı. Her şey için ilgililere teşekkürler.
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
YanıtlaSilBugün eğlenceli ve ileriye dönük hayal kurma ile geçti.Her şey güzeldi.Teşekkürler.
YanıtlaSil2. GÜN MEMUR EYLEMLERİNİ KONUŞMAKLA BAŞLADI KAPALI VE YAAĞMURLU HAVANIN KASVEDİNİ SICAK VE SAMİMİ BİR İLETİŞİM DAĞITTI ÇOK GÜZEL GEÇİYOR.VE YARIN SON GÜN.
YanıtlaSilBugünde eğlenceli bir şekilde geçti. Aslında bildiğimiz ama kafamızda tam ifadesini bulamadığımız konuların akademik açılardan çalışılarak somutlaştırılmasını görmek beni mutlu etti.
YanıtlaSilUmduğumdan daha verimli geçtiğini düşünüyorum.Katılımcı grup sayısının kalabalık olmamasının samimi bir sınıf ortamı oluşturduğuna inanıyorum.
YanıtlaSilTeknolojide yeni gelişmeleri öğrenme adına başladığımız bu kursun 2. günü de faydalı geçti.arkadaşlarımızın fikirlerini ve paylaşımlarını dinlememiz olumlu diye düşünüyorum
YanıtlaSilEğitim,sosyal hayat, aile hayatı ve iş hayatının 50 yıl sonra nasıl olabileceğine dair görüşlerimizin alınması,geleceğe dair ne gibi olumlı ve olumsuzlukların olabileceğiüzerine konuştuk.Önceleri kaabadayı, eşkiya olanların şimdilerde teknoloji ile beraber ad değiştirerek(Siber zorba) faaliyetlerini devam ettirdiklerini görmekteyiz. Yapılan iş aynı ama yöntem farklı.Güzel bir gündü.
YanıtlaSilBugün biraz daha ısındık ortama, konularımız günceldi, hem öğrencilerimiz hem de kendi çocuklarımız açısından. Öğretmenlerimizin gelecek ile ilgili karamsarlikları beni üzdü ben daha aydınlık bakabilmeyi umut ediyorum.
YanıtlaSil2. gün daha gayretliydi katılımcılar..paylaşım ve kaynaşma daha çok oldu.teşekkürler..
YanıtlaSilkursun çok eğlenceli ve verimli geçtiğinidüşünüyorum.Sizlere teşekkür ederim...
YanıtlaSilSefer İLKBAY Yeni bilgiler kazanmanın insana verdiği mutluluğu dille anlatamazsınız. Bu seminerde bunun mutluluğunu yaşadım. Teşekkür ederim.
YanıtlaSilParadigmalar değişirken bizim değişmememiz mümkün mü, değişmeyen tek şeyin değişim olduğu düşünüldüğünde...
YanıtlaSilBenim için ikinci gün de dün olduğu gibi oldukça verimli geçiyor. Neden daha önce böyle imkânlar yoktu diye hayıflanmaya devam ediyorum. Hele dün akıllı tahta ile de tanıştıktan sonra. Keşke bir on yaş daha genç olsaydım. Neyse hayırlısı. Her şey için ilgililere teşekkürler.
YanıtlaSil