10 Şubat 2012 Cuma

  Merhaba,
 "Balıkesir Fatih Projesi Teknoloji ve Liderlik Forumu" Semineri Web Günlüğü Topluluğuna Hoşgeldiniz..
Eğitimde Fatih Projesi pilot okulumuz Rahmi Kula Anadolu Lisesinde eğitim yöneticilerimize yönelik  "Fatih Projesi Teknoloji ve Liderlik Forumu" kurs süreci başlıyor. Üçer  gün devam edecek kursların ilki 21-23 Şubat 2012 tarihlerinde gerçekleştirilecektir. Bu blog, katılımcılarımız için faaliyet öncesinde ve devamında gerçekleştirilecek çalışmalarla ilgili yansıtmalarını ve fikirlerini birbirleriyle paylaşacakları bir alan sunmaktadır. Katılımcı arkadaşlarımızın kurs süresince her gün kurs izlenimlerini bu platformu kullanarak bize aktarmalarını istiyoruz..  Kursa gelmeden öncede bu blogda  bir başarı öykülerini paylaşmalarını bekliyoruz... 

İyi çalışmalar diliyoruz... Saygılarımızla,

BALIKESİR FATİH PROJESİ TEKNOLOJİ VE LİDERLİK FORUMU

Bilgi için: Dr. Mehmet ÖZKAN (Balıkesir Muharrem Hasbi Anadolu Lisesi Müdürü)

                Tel: 05056783798

19 yorum:

  1. hayırlı olsun

    YanıtlaSil
  2. değerli eğitimci arkadaşlarımız dünyada gelişen teknolojinin takibi ve kendimizi yenileme açısından farklı bir bakış acısı kazanacağımıza inanıyorum. ÇALIŞMAYA DEVAM

    YanıtlaSil
  3. bu gün başladığımız bu seninerin yararlı olacağı kesin fakat ne kadar olacağını zamanla göreceğiz

    YanıtlaSil
  4. merhabalar,
    bugün merakla beklediğim fatih projesini tanıma imkanım oldu. heyecan verici bir tecrübe oldu benim için. genel olarak çok olumlu bir izlenim edindim. tam bir yorum yapmak için erken ancak faydalı olacağına inancım tam. yeniliklere alışmak zaman alacak herkes için ama ümitli olmak lazım

    YanıtlaSil
  5. BUGÜN FORUMUN AMACI,TANIŞMA, AKILLI TAHTANIN TANITIMI VE PAYLAŞIM
    SİTELERİNİ TANIMAKLA GEÇTİ. TANIŞMA BÖLÜMÜ ARKADAŞLARLA BAĞLANTI
    VE GÖRÜŞ ALIŞVERİŞİ İÇİN İLK ADIM OLDU. PAYLAŞIM SİTELERİ İLE BİZE GELECEK OLAN MESAJLARI NASIL ALACAĞIMIZ HAKKINDA BİLGİYE SAHİP OLDUK.BENCE AKILLI TAHTA ÖĞRENCİLERİMİZ İÇİN ETKİLİ BİR EĞİTİM VE ÖĞRETMENLERİMİZİÇİN BÜYÜK KOLAYLIK OLACAKTIR.

    YanıtlaSil
  6. fatih projesini tanımaya başladım. eğitim öğretim için faydalı olacağına inandım.

    YanıtlaSil
  7. benim kursta başarılı olmam için başka bir okulda olam gerekir. Çünkü aklım bugün yapmam gereken işte. Buna rağmen yine de bir şeyler öğrendim . Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  8. Eğitim sistemimizin teknolojik olarak gelişmesini sağlayacak bir foruma katılmış ve yeni arkadaşlarla tanışmış olmaktan mutlu olduğum bir gün.

    YanıtlaSil
  9. Günlük çalışmalarımız bize yabancı konular olduğu için bugün ne ile uğraşacağımız konusunda bir aydınlatıcı oldu. Dışarıdan içine girmeye çekindiğimiz konuların o kadar da zor olmadığını insan uğraştıkça anlıyor. iyi olacağına inanıyoruz.

    YanıtlaSil
  10. akıllı tahtayı ve tablet bilgisayarları yakından tanımak imkanı bulduk. yeni arkadaşlarla tanışmak imkanı bulduk ,faydalıolacağı kanaatindeyim

    YanıtlaSil
  11. Eğitim sistemizde bir dönüm noktası sayılabilecek olan bu projenin eğitim sistemize hayırlı olmasını ve başarılar getirmesini diliyorum.Bütün arkadaşalara başarılar diliyorum.

    YanıtlaSil
  12. Fatih projesi tanıtmı yapıldı.Forumlara üye olduk.Sunumlardan ve suculardan memnun kaldık.Süre uzun ve sıkıcı.

    YanıtlaSil
  13. Birinci günün yorumları için teşekkür ederiz aekadaşlar..

    YanıtlaSil
  14. Liderlik ve yönetim için bilgilerimizi tazeledik. Okulumuz için "Teknoloji Çalışma Planı" için bilgiler edindik. Eğitimcilerimize teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  15. Üçgün çabuk geçti.Güzel bir eğitim semineriydi. Faydasının çok olacağına inanıyorum. Mehmet beye ve Filiz Hanıma emekleri için teşekkür ederim . Tüm yöönetici arkadaşlara hayat boyu başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
  16. Fatih Projesi Semineri 3.gün yorumu.
    Proje çalışma programı yapma tecrübesi edindik.Proje hazınlandı.Başararı öykülerimizi paylaştık.Tanıdığımız tanımadımadığız öğretmen arkadaşlarımız ile kaynaşma ve paylaşımlarda bulunma fırsatlarımız oldu.
    Tablet bigisayar uygulamalarını görme fırsatlarımız oldu.

    YanıtlaSil
  17. Güzel başladı güzel bitiyor. Değerli eğitmenlerimize teşekkür ederiz .

    YanıtlaSil
  18. Mehmet hocam, size ve ekibinize başarılar diliyorum. Hıfzı Yetgin/Burdur

    YanıtlaSil