Merhaba,
"Balıkesir Fatih Projesi Teknoloji ve Liderlik Forumu" Semineri Web Günlüğü Topluluğuna Hoşgeldiniz..
Eğitimde Fatih Projesi pilot okulumuz Rahmi Kula Anadolu Lisesinde eğitim yöneticilerimize yönelik "Fatih Projesi Teknoloji ve Liderlik Forumu" kurs süreci başlıyor. Üçer gün devam edecek kursların ilki 21-23 Şubat 2012 tarihlerinde gerçekleştirilecektir. Bu blog, katılımcılarımız için faaliyet öncesinde ve devamında gerçekleştirilecek çalışmalarla ilgili yansıtmalarını ve fikirlerini birbirleriyle paylaşacakları bir alan sunmaktadır. Katılımcı arkadaşlarımızın kurs süresince her gün kurs izlenimlerini bu platformu kullanarak bize aktarmalarını istiyoruz.. Kursa gelmeden öncede bu blogda bir başarı öykülerini paylaşmalarını bekliyoruz...
BALIKESİR FATİH PROJESİ TEKNOLOJİ VE LİDERLİK FORUMU
Bilgi için: Dr. Mehmet ÖZKAN (Balıkesir Muharrem Hasbi Anadolu Lisesi Müdürü)
Tel: 05056783798
hayırlı olsun
YanıtlaSildeğerli eğitimci arkadaşlarımız dünyada gelişen teknolojinin takibi ve kendimizi yenileme açısından farklı bir bakış acısı kazanacağımıza inanıyorum. ÇALIŞMAYA DEVAM
YanıtlaSilbu gün başladığımız bu seninerin yararlı olacağı kesin fakat ne kadar olacağını zamanla göreceğiz
YanıtlaSilmerhabalar,
YanıtlaSilbugün merakla beklediğim fatih projesini tanıma imkanım oldu. heyecan verici bir tecrübe oldu benim için. genel olarak çok olumlu bir izlenim edindim. tam bir yorum yapmak için erken ancak faydalı olacağına inancım tam. yeniliklere alışmak zaman alacak herkes için ama ümitli olmak lazım
BUGÜN FORUMUN AMACI,TANIŞMA, AKILLI TAHTANIN TANITIMI VE PAYLAŞIM
YanıtlaSilSİTELERİNİ TANIMAKLA GEÇTİ. TANIŞMA BÖLÜMÜ ARKADAŞLARLA BAĞLANTI
VE GÖRÜŞ ALIŞVERİŞİ İÇİN İLK ADIM OLDU. PAYLAŞIM SİTELERİ İLE BİZE GELECEK OLAN MESAJLARI NASIL ALACAĞIMIZ HAKKINDA BİLGİYE SAHİP OLDUK.BENCE AKILLI TAHTA ÖĞRENCİLERİMİZ İÇİN ETKİLİ BİR EĞİTİM VE ÖĞRETMENLERİMİZİÇİN BÜYÜK KOLAYLIK OLACAKTIR.
fatih projesini tanımaya başladım. eğitim öğretim için faydalı olacağına inandım.
YanıtlaSilbenim kursta başarılı olmam için başka bir okulda olam gerekir. Çünkü aklım bugün yapmam gereken işte. Buna rağmen yine de bir şeyler öğrendim . Teşekkür ederim.
YanıtlaSilEğitim sistemimizin teknolojik olarak gelişmesini sağlayacak bir foruma katılmış ve yeni arkadaşlarla tanışmış olmaktan mutlu olduğum bir gün.
YanıtlaSilGünlük çalışmalarımız bize yabancı konular olduğu için bugün ne ile uğraşacağımız konusunda bir aydınlatıcı oldu. Dışarıdan içine girmeye çekindiğimiz konuların o kadar da zor olmadığını insan uğraştıkça anlıyor. iyi olacağına inanıyoruz.
YanıtlaSilakıllı tahtayı ve tablet bilgisayarları yakından tanımak imkanı bulduk. yeni arkadaşlarla tanışmak imkanı bulduk ,faydalıolacağı kanaatindeyim
YanıtlaSilEğitim sistemizde bir dönüm noktası sayılabilecek olan bu projenin eğitim sistemize hayırlı olmasını ve başarılar getirmesini diliyorum.Bütün arkadaşalara başarılar diliyorum.
YanıtlaSilFatih projesi tanıtmı yapıldı.Forumlara üye olduk.Sunumlardan ve suculardan memnun kaldık.Süre uzun ve sıkıcı.
YanıtlaSilBirinci günün yorumları için teşekkür ederiz aekadaşlar..
YanıtlaSilLiderlik ve yönetim için bilgilerimizi tazeledik. Okulumuz için "Teknoloji Çalışma Planı" için bilgiler edindik. Eğitimcilerimize teşekkür ederim.
YanıtlaSilÜçgün çabuk geçti.Güzel bir eğitim semineriydi. Faydasının çok olacağına inanıyorum. Mehmet beye ve Filiz Hanıma emekleri için teşekkür ederim . Tüm yöönetici arkadaşlara hayat boyu başarılar dilerim.
YanıtlaSilFatih Projesi Semineri 3.gün yorumu.
YanıtlaSilProje çalışma programı yapma tecrübesi edindik.Proje hazınlandı.Başararı öykülerimizi paylaştık.Tanıdığımız tanımadımadığız öğretmen arkadaşlarımız ile kaynaşma ve paylaşımlarda bulunma fırsatlarımız oldu.
Tablet bigisayar uygulamalarını görme fırsatlarımız oldu.
Güzel başladı güzel bitiyor. Değerli eğitmenlerimize teşekkür ederiz .
YanıtlaSilMehmet hocam, size ve ekibinize başarılar diliyorum. Hıfzı Yetgin/Burdur
YanıtlaSilTeşekkür ederiz Hıfzı Hocam.
YanıtlaSil