23 Şubat 2012 Perşembe

Kurs sonu (3. gün) yorumlarınızı bekliyoruz. Teşekkür ederiz.

7 yorum:

  1. benim için çok faydalı ve verimli bir çalışma oldu. faaliyet planı özellikle ftih projesi için bir fizibilite çalışması gibi oldu benim için. bu proje ile yapılabilecek yenilikleri tasarlama fırsatım oldu. ümit ediyorum ki geriye dönüşü olmayan güzel bir yola giriyoruz.

    YanıtlaSil
  2. ben Mehmet yılmaz;sevgi ve saygıya dayalı çalışma bu olsa gerek amaca ulaşan bir çalışma olduğunu düşünüyorum. eğitim görevlisi arkadaşlar başta olmak üzere tüm katılımcılara teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  3. Bülent ÖYLEVİ23 Şubat 2012 13:37

    başarılı bir eğitim olduğu kanaatindeyim

    YanıtlaSil
  4. fatih projesinin yarrlarını gördük ve anladık bizlere kolaylıklar getireceği kesin. İyi bir seminer dönemi geçirdik. Hepimize hayırlı olsun

    YanıtlaSil
  5. 23.02.2012 ünü yapılan çalışmada Fatih Projesi Teknoloji çalışmaPlanının nasıl yapıldığını öğrendik Bu çalışmalarda kurs yöneticilerine, okul idarecilerine bizlere kurs boyunca göstermiş olduğu misafirperverliğinden dolayı herkese teşekkürler Çalışmalarınızda başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
  6. Özcan Demiröz23 Şubat 2012 13:46

    Bugün teknoloji çalışma planının yapılması ve uygulanması açısından neleri nasıl yapabileceğimizi öprendik. Ayrıca blogları ve diğer web 2 araçlarını daha hızlı kulladığımızın farkına vardım. Öğleden sonrada aıllı tahtaların kullanılması konusunda yapacağımız pratiklerle yararlı bir çalışmanın daha sonuna geldik.
    Eğitime katılan tüm arkadaşlara ve eğiticilerimize teşekkür eder.Başarılı uygulamalar dileriz

    YanıtlaSil
  7. Kursun üçüncü gününde eylem planı hazırlama konusunda kendimizi geliştirdik.Bu konuda bize yaptığınız yardımlardan dolayı şükranlarınmı sunuyorum.Kursun son günü olması nedeniyle bir başka kursta beraber olmak dileğiyle ve ilelligai

    YanıtlaSil