12 Nisan 2012 Perşembe

12 Nolu Kursun 3.gün yorumlarını bekliyoruz.

12 yorum:

  1. Kursumuz gerek sunumlarıyla gerekse fikir-alışverişleriyle gayet başarılı geçti. Umarım burada öğrendiklerimizi uygulama fırsatı buluruz. Katkıda bulunan herkese tesekkür ederiz.

    YanıtlaSil
  2. çok verimli bir krs oldu bu konuda bize eğitim veren eğitimci arkadaşlarımıza teşekkür ederiz

    YanıtlaSil
  3. Kursa katılan insanların pozitif olmaları kurs boyunca verilen bilgilerin paylaşımını ve yeni düşüncelerin oluşmasını sağladığından kursu düzenleyen arkadaşlara teşekkürler ederiz.

    YanıtlaSil
  4. Kurs programının hazırlanmasında ve uygulanmasında emeği geçen siz eğitimcilere teşekkürü bir borç biliyorum.Kurstan önce FATİH projesi ile ilgili bilgi sahibi değilken şimdi kurstan sonra daha bilgili ve gelecek adına daha umutlu ayrılıyorum. İnşallah Türk Eğitim Sistemi ve gelecek nesiller için faydalı olacaktır diye ümit ediyorum...

    YanıtlaSil
  5. Verimli,samimi bir seminer oldu. İlgililere çok teşekkür ederiz.Akıllı tahta, tablet bilgisayarlar ve yeni arkadaşlarla tanıştık. Herkese saygılar.....

    YanıtlaSil
  6. Forumu bizlere sunan değerli eğitimcilerimize teşekkürlerimi sunuyorum.Bu projenin tanıtımı sırasında tanışma imkanı bulduğumum değerli idareci arkadaşlarımızdan olumlu pek çok fikir edinme şansımız oldu.Projenin ülkemize ve milletimize fayda getirmesini diliyorum.

    YanıtlaSil
  7. İsmail ŞAHİN12 Nisan 2012 15:13

    Kurs süresince kurs yöneticilerinin mesleğimizle ilgili yaptıkları açılımlar bize yeni bilgiler ve tecrübeler kazandırmasının yanı sıra aktivitevimizin artmasına da katkıda bulunmuşlardır.Kendilerine teşekkürlerimi ve saygılarımı sunuyorum.

    YanıtlaSil
  8. Faydalı ve verimli olan bir seminer dönemi geçirdik. Emeği geçen Mehmet Bey ve Filiz Hanıma teşekkür ediyorum

    YanıtlaSil
  9. Forum süresince yönetici arkadaşlarla görüşme olanağı bulmak bilgi ve fikir alışverişinde bulunmak bile eğitim öğretim ortamına yenilik ve katkı sağlar.Biz Fatih projesi ile birlikte böyle bir yararı da beraberinde gerçekleştirdik.Filiz Çelik ve Mehmet Özkan öğretmenlerime teşekkür ediyorum

    YanıtlaSil
  10. eşref kırkağaç12 Nisan 2012 15:15

    bu seminerin bizlere büyük bir katkısının olduğuna inanıyorum.ulaşılması hayal olarak görülen bir projenin uygulamaya konması,bizlerinde bu projenin içinde yer almamız beni onurlandırdı.bu nedenle memet özkan hocamın nezdinde emeği geçen herkesi kutlar başarılarınızın devamını dilerim.

    YanıtlaSil
  11. BUGÜN KURSUN SON GÜNÜ. ÜÇ GÜN BOYUNCA DEĞİŞİK KONULAR ÜZERİN DE TARTIŞMAK, FİKİR ALIŞVERİŞİNDE BULUNMAK GÜZELDİ. BU YENİ TEKNOLOJİNİN OKULUMDA BİRAN ÖNCE UYGULANMASINI İSTİYORUM. KURSTA DAHA FAZLA PRATİK EĞİTİME AĞIRLK VERİLSE DAHA İYİ OLUR DİYE DÜŞÜNÜYORUM. KURS SORUMLULARINA VE EMEĞİ GEÇENLERE TEŞEKKÜRLER.

    YanıtlaSil
  12. hayırlara vesile olur inşaallah

    YanıtlaSil