Bizim ve ülkemizin geleceğeni şekkillendirecek teknolojik süreçlere karşı bütün ön yargılarımızdan sıyrılarak daha özgür bir insan, yönetici ve lider olduk. Bu kursu düzenleyen ve emeği geçen arkadaşlara teşekkürler ediyoruz.
kursun ikinci gününde gerçekleştirilen etkinlikler ve beyin fırtınası ile yapılan liderlik tartışması çok faydalı oldu. Eğitim görevlilerimiz bu alandaki farklarını ortaya koyarak grubumuzda bir farkındalık oluşturdular.Bu tarz seminerlerin tüm alanlarda;eğitim yöneticisi ve öğretmenlerimize faydalı olacağı inancındayım.Tüm katılımcılarımıza paylaşımları için çok teşekkürler
DAHA FAZLA ÖRNEK VE SOMUT ÖĞRETME ÖĞRENME SÜRECİNİN YARARLI OLACAĞINI UMUYORUM. AKLIMIZ OKULDA İKEN BURADA ÖĞRENDİKLERİMİZİN BUNA DEĞER OLMASINI BEKLERDİM. KISACASI ATTIĞIMIZ TAŞ ÜRKÜTTÜĞÜMÜZ KURBAĞAYA DEĞMELİYDİ
Bir gün daha bitti.Öğrendiğimiz bilgileri kullanabilmek ümidiyle.Eğitimcilerimize teşekkürler...
YanıtlaSilteşekkürler
YanıtlaSil2. günde gayet faydalı ve verimli geçti. Engelleri nasıl aşabiliriz, lider ve yönetici kimdir konularını işledik. Teknoloji çalışma planı hazırladık.
YanıtlaSilBizim ve ülkemizin geleceğeni şekkillendirecek teknolojik süreçlere karşı bütün ön yargılarımızdan sıyrılarak daha özgür bir insan, yönetici ve lider olduk. Bu kursu düzenleyen ve emeği geçen arkadaşlara teşekkürler ediyoruz.
YanıtlaSilkursun ikinci gününde gerçekleştirilen etkinlikler ve beyin fırtınası ile yapılan liderlik tartışması çok faydalı oldu. Eğitim görevlilerimiz bu alandaki farklarını ortaya koyarak grubumuzda bir farkındalık oluşturdular.Bu tarz seminerlerin tüm alanlarda;eğitim yöneticisi ve öğretmenlerimize faydalı olacağı inancındayım.Tüm katılımcılarımıza paylaşımları için çok teşekkürler
YanıtlaSilİKİNCİ GÜNDE YNİ BİR ŞEYLER ÖĞRENEKVE FAYDALI OLDUĞUNA İNANDIĞIM TARTIŞMALARLA GEÇTİ.3. GÜNDE GÖRÜŞMEK DİLEGİYLE.
YanıtlaSilVerimli bir çalışma oldu.Başta şahşınıza ve hocahanıma teşekkür ederiz.l.Gün içinde aynı duyguları paylaşıyorum.
YanıtlaSilBU GÜNKÜ KURS İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM
YanıtlaSilGÜNDEMİMİZLE İLGİLİ FİKİR JİMNASTİĞİ YAPTIK.
YanıtlaSilDAHA FAZLA ÖRNEK VE SOMUT ÖĞRETME ÖĞRENME SÜRECİNİN YARARLI OLACAĞINI UMUYORUM. AKLIMIZ OKULDA İKEN BURADA ÖĞRENDİKLERİMİZİN BUNA DEĞER OLMASINI BEKLERDİM. KISACASI ATTIĞIMIZ TAŞ ÜRKÜTTÜĞÜMÜZ KURBAĞAYA DEĞMELİYDİ
YanıtlaSilikinci günde lider ve yönetici arasındaki farklar konusunda bilgi sahibi olduk.Bizi bu konularda bilgilendiren arkadaşlarımıza teşekkür ediyrum
YanıtlaSilaldığımız bilgilerden mevcut teknolohik gelişmeleri takip edilmesini sağlayacak gelişmelerden dolayı şahşınızda tüm yetkililere teşekkür ederim.
YanıtlaSil