11 Nisan 2012 Çarşamba

12 nolu kurs
                                     2.gün yorumlarınızı yazarsanız seviniriz.

12 yorum:

  1. Bir gün daha bitti.Öğrendiğimiz bilgileri kullanabilmek ümidiyle.Eğitimcilerimize teşekkürler...

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. 2. günde gayet faydalı ve verimli geçti. Engelleri nasıl aşabiliriz, lider ve yönetici kimdir konularını işledik. Teknoloji çalışma planı hazırladık.

    YanıtlaSil
  4. Bizim ve ülkemizin geleceğeni şekkillendirecek teknolojik süreçlere karşı bütün ön yargılarımızdan sıyrılarak daha özgür bir insan, yönetici ve lider olduk. Bu kursu düzenleyen ve emeği geçen arkadaşlara teşekkürler ediyoruz.

    YanıtlaSil
  5. Hüdaverdi ÖZŞEN11 Nisan 2012 15:20

    kursun ikinci gününde gerçekleştirilen etkinlikler ve beyin fırtınası ile yapılan liderlik tartışması çok faydalı oldu. Eğitim görevlilerimiz bu alandaki farklarını ortaya koyarak grubumuzda bir farkındalık oluşturdular.Bu tarz seminerlerin tüm alanlarda;eğitim yöneticisi ve öğretmenlerimize faydalı olacağı inancındayım.Tüm katılımcılarımıza paylaşımları için çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. İKİNCİ GÜNDE YNİ BİR ŞEYLER ÖĞRENEKVE FAYDALI OLDUĞUNA İNANDIĞIM TARTIŞMALARLA GEÇTİ.3. GÜNDE GÖRÜŞMEK DİLEGİYLE.

    YanıtlaSil
  7. Verimli bir çalışma oldu.Başta şahşınıza ve hocahanıma teşekkür ederiz.l.Gün içinde aynı duyguları paylaşıyorum.

    YanıtlaSil
  8. MUSTAFA ÖZOĞLU11 Nisan 2012 15:23

    BU GÜNKÜ KURS İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM

    YanıtlaSil
  9. İSMAİL ŞAHİN11 Nisan 2012 15:24

    GÜNDEMİMİZLE İLGİLİ FİKİR JİMNASTİĞİ YAPTIK.

    YanıtlaSil
  10. DAHA FAZLA ÖRNEK VE SOMUT ÖĞRETME ÖĞRENME SÜRECİNİN YARARLI OLACAĞINI UMUYORUM. AKLIMIZ OKULDA İKEN BURADA ÖĞRENDİKLERİMİZİN BUNA DEĞER OLMASINI BEKLERDİM. KISACASI ATTIĞIMIZ TAŞ ÜRKÜTTÜĞÜMÜZ KURBAĞAYA DEĞMELİYDİ

    YanıtlaSil
  11. ikinci günde lider ve yönetici arasındaki farklar konusunda bilgi sahibi olduk.Bizi bu konularda bilgilendiren arkadaşlarımıza teşekkür ediyrum

    YanıtlaSil
  12. eşref kırkağaç11 Nisan 2012 15:25

    aldığımız bilgilerden mevcut teknolohik gelişmeleri takip edilmesini sağlayacak gelişmelerden dolayı şahşınızda tüm yetkililere teşekkür ederim.

    YanıtlaSil