Okullarımızda teknoloji çalışma planı hazırlanmasını öğrendik. Siber zorbalık hakkında bilgi sahibi olduk. Yönetici ile Lider arasındaki farkı gördük. Eğitimcilerimize teşekkür ederim. Recep AKBUDAK
İLK GÜNÜN AKSİNE DAHA TEORİK BİR ÇALIŞMA YAPILDI.BOL ÖRNEKLİ KONU ANLATIMI VE BEYİN FIRTINASI KALICI BİLGİLER ELDE ETMEMİZİ SAĞLADI.YÖNETİCİ LİDER AYRIMI KONUSUNDA BAZI SORU İŞARETLERİ OLUŞTUĞU KANISINDAYIM.KURUMUMUZA İLŞKİN TEKNOLOJİ PLANI OLUŞTURMA KONUSUNDA SUNU YETERLİ İDİ. HÜSEYİN DEVECİ
2.gün sanal tehditler ve teknoloji çalışma planı hakkında bilgi sahibi olduk. Yönetici ve liderlik arasıdaki farkları belirledik.Yusuf hocanın yorumları güne damgasını vurdu.Arkadaşlar arası uyum takdire şayan...M.SÜLMEN
Bugün fatih projesiinin tanıtımının yanısıra teknolojinin eğitim ve öğretim ile hayatımızdaki önemi hakkında paylaşımlard bulunma fırsatımız ve bazı yeni bilgiler öğrenme fırsatımız oldu.Başarılı olma konusunda dünyadan muhtelif yaşanmış örneklere ulaşabileceğimiz kaynaklar edindik. Kendi adıma bu günün kazançlı geçtiğine inanıyorum. Kemal SOYDAN
Okullarda teknolojinin nasıl yönetileceği,Liderliğin nasıl olcağı hususunda gerekli bilgi paylaşımıyapıldı.Bence çok faydalı bir kurs oluyor.İ.İzzettin kani
2.gün teknoloji çalışma planı konusunda bilgi sahibi olduk. Yönetici ile lider arasındaki farkı öğrendik.Daha çok teorik bilgilere dayalı faydalı ve verimli bir gün geçirdik. Eğitim yöneticisi arkadaşlarımıza teşekkür ederim. H KORKMAZ
.gün,içinde bulunduğum kurum mevkimin değerleri ve konumum ile ilgili çok faydalı bir yarı panel diyebileceğim bir gün geçti.Bütün arkadaşlara teşekür ederim.Behçet Solmaz
İnternet etiği ve siberzorbalık hakkında bilgilerimizi tazeledik.Fikir alışverişinde bulunduk.Bügünde yeni birşeyler öğrendiğimiz için güzel bir günümüz daha geçti.teşekkür ediyoruz.
Kursumuzun 2.günü Teknoloji Çalışma Planı yapma çalışması ile Lider ve Yönetici arasındaki farklarların neler olduğu konuları üzerinde duruldu. Arkadaşların da katkıları ile güzel bir beyin fırtınası yapmış olduk. Kurumlarımızda teknolojinin etkin kullanımı konularında çok faydalanacağımız değerli bilgiler edindik. Özellikle Fatih projesinin hayata geçtiğinde öğretmenlerimize liderlik yapabileceğimizi anlamış olduk. Emeği geçenlere teşekkür ederim.Mesut ÖZER
Öncelikle sizi tanımaktan mutluyum. Bugün; 1-İdareci arkadaşların engin tecrübelerinden faydalandım.2- Sibezorbalığın ne olduğunu öğrendik ve siberzorbalığa karşı neler yapılabileceğini tartıştık arkadaşlarla.3- İdareciliğin ve yöneticiliğin anlamları ve açılımları üzerine fikir alış verişlerinde bulunduk. 4- Steve Jobs'un "Aç kal,budala kal" sözünü anlamaya çalıştık. 5- Ve şu an, bir forum uygulaması yapmaktayız. Muhabeetle, hoşçakalın... Mehmet AKDAĞ
Değişik okullardan gelen yönetici arkadaşlarla birlikte almış olduğumuz 2. gün eğitiminde özellikle lider ve yöneticide bulunması gereken özelliklerin açıklanması çok verimli oldu. Öğretmen ve yöneticilerin sürekli kendilerini yenilemeleri gerektiğine inanıyorum. Bizler değişen Dünyanın gelişen çocuklarını yetiştirmek zorundayız. Bunun için düzenlenmiş olan bu seminerin çok yararlı olduğuna inanıyorum. Semineri veren yönetici arkadaşlarımıza çok teşekkür ederim.Başarılarının devamını dilerim.
Web 2.0 araçları, teknolojisi çalışma planı hazırlama, internet teknolojilerinin bilinçli güvenli kullanımı, siber suçlar,siber zorbalık,Lider ve yönetici arasındaki farklar gibi konuları gördük. Başarılı bir çalışma oldu . Filiz Çelik hocama ve Mehmet ÖZKAN hocama teşekkürler.
Okullarımızda teknoloji çalışma planı hazırlanmasını öğrendik. Siber zorbalık hakkında bilgi sahibi olduk. Yönetici ile Lider arasındaki farkı gördük. Eğitimcilerimize teşekkür ederim. Recep AKBUDAK
YanıtlaSilarkadaşlarla bilgi paylaşımı yararlı oldu.siber saldırılarda dikkatli olunması vurgulandı.herkese çok teşekkürler
YanıtlaSilİLK GÜNÜN AKSİNE DAHA TEORİK BİR ÇALIŞMA YAPILDI.BOL ÖRNEKLİ KONU ANLATIMI VE BEYİN FIRTINASI KALICI BİLGİLER ELDE ETMEMİZİ SAĞLADI.YÖNETİCİ LİDER AYRIMI KONUSUNDA BAZI SORU İŞARETLERİ OLUŞTUĞU KANISINDAYIM.KURUMUMUZA İLŞKİN TEKNOLOJİ PLANI OLUŞTURMA KONUSUNDA SUNU YETERLİ İDİ. HÜSEYİN DEVECİ
YanıtlaSil2.gün sanal tehditler ve teknoloji çalışma planı hakkında bilgi sahibi olduk. Yönetici ve liderlik arasıdaki farkları belirledik.Yusuf hocanın yorumları güne damgasını vurdu.Arkadaşlar arası uyum takdire şayan...M.SÜLMEN
YanıtlaSilBugün fatih projesiinin tanıtımının yanısıra teknolojinin eğitim ve öğretim ile hayatımızdaki önemi hakkında paylaşımlard bulunma fırsatımız ve bazı yeni bilgiler öğrenme fırsatımız oldu.Başarılı olma konusunda dünyadan muhtelif yaşanmış örneklere ulaşabileceğimiz kaynaklar edindik. Kendi adıma bu günün kazançlı geçtiğine inanıyorum. Kemal SOYDAN
YanıtlaSilOkullarda teknolojinin nasıl yönetileceği,Liderliğin nasıl olcağı hususunda gerekli bilgi paylaşımıyapıldı.Bence çok faydalı
YanıtlaSilbir kurs oluyor.İ.İzzettin kani
2.gün teknoloji çalışma planı konusunda bilgi sahibi olduk. Yönetici ile lider arasındaki farkı öğrendik.Daha çok teorik bilgilere dayalı faydalı ve verimli bir gün geçirdik. Eğitim yöneticisi arkadaşlarımıza teşekkür ederim. H KORKMAZ
YanıtlaSil.gün,içinde bulunduğum kurum mevkimin değerleri ve konumum ile ilgili çok faydalı bir yarı panel diyebileceğim bir gün geçti.Bütün arkadaşlara teşekür ederim.Behçet Solmaz
YanıtlaSilİnternet etiği ve siberzorbalık hakkında bilgilerimizi tazeledik.Fikir alışverişinde bulunduk.Bügünde yeni birşeyler öğrendiğimiz için güzel bir günümüz daha geçti.teşekkür ediyoruz.
YanıtlaSilKursumuzun 2.günü Teknoloji Çalışma Planı yapma çalışması ile Lider ve Yönetici arasındaki farklarların neler olduğu konuları üzerinde duruldu. Arkadaşların da katkıları ile güzel bir beyin fırtınası yapmış olduk.
YanıtlaSilKurumlarımızda teknolojinin etkin kullanımı konularında çok faydalanacağımız değerli bilgiler edindik. Özellikle Fatih projesinin hayata geçtiğinde öğretmenlerimize liderlik yapabileceğimizi anlamış olduk. Emeği geçenlere teşekkür ederim.Mesut ÖZER
Öncelikle sizi tanımaktan mutluyum. Bugün; 1-İdareci arkadaşların engin tecrübelerinden faydalandım.2- Sibezorbalığın ne olduğunu öğrendik ve siberzorbalığa karşı neler yapılabileceğini tartıştık arkadaşlarla.3- İdareciliğin ve yöneticiliğin anlamları ve açılımları üzerine fikir alış verişlerinde bulunduk. 4- Steve Jobs'un "Aç kal,budala kal" sözünü anlamaya çalıştık. 5- Ve şu an, bir forum uygulaması yapmaktayız. Muhabeetle, hoşçakalın... Mehmet AKDAĞ
YanıtlaSilDeğişik okullardan gelen yönetici arkadaşlarla birlikte almış olduğumuz 2. gün eğitiminde özellikle lider ve yöneticide bulunması gereken özelliklerin açıklanması çok verimli oldu. Öğretmen ve yöneticilerin sürekli kendilerini yenilemeleri gerektiğine inanıyorum. Bizler değişen Dünyanın gelişen çocuklarını yetiştirmek zorundayız. Bunun için düzenlenmiş olan bu seminerin çok yararlı olduğuna inanıyorum. Semineri veren yönetici arkadaşlarımıza çok teşekkür ederim.Başarılarının devamını dilerim.
YanıtlaSilWeb 2.0 araçları, teknolojisi çalışma planı hazırlama, internet teknolojilerinin bilinçli güvenli kullanımı, siber suçlar,siber zorbalık,Lider ve yönetici arasındaki farklar gibi konuları gördük. Başarılı bir çalışma oldu . Filiz Çelik hocama ve Mehmet ÖZKAN hocama teşekkürler.
YanıtlaSil