14 Mart 2012 Çarşamba

2. Gün yorumlarınızı bekliyoruz arkadaşlar.

13 yorum:

  1. Okullarımızda teknoloji çalışma planı hazırlanmasını öğrendik. Siber zorbalık hakkında bilgi sahibi olduk. Yönetici ile Lider arasındaki farkı gördük. Eğitimcilerimize teşekkür ederim. Recep AKBUDAK

    YanıtlaSil
  2. arkadaşlarla bilgi paylaşımı yararlı oldu.siber saldırılarda dikkatli olunması vurgulandı.herkese çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. İLK GÜNÜN AKSİNE DAHA TEORİK BİR ÇALIŞMA YAPILDI.BOL ÖRNEKLİ KONU ANLATIMI VE BEYİN FIRTINASI KALICI BİLGİLER ELDE ETMEMİZİ SAĞLADI.YÖNETİCİ LİDER AYRIMI KONUSUNDA BAZI SORU İŞARETLERİ OLUŞTUĞU KANISINDAYIM.KURUMUMUZA İLŞKİN TEKNOLOJİ PLANI OLUŞTURMA KONUSUNDA SUNU YETERLİ İDİ. HÜSEYİN DEVECİ

    YanıtlaSil
  4. 2.gün sanal tehditler ve teknoloji çalışma planı hakkında bilgi sahibi olduk. Yönetici ve liderlik arasıdaki farkları belirledik.Yusuf hocanın yorumları güne damgasını vurdu.Arkadaşlar arası uyum takdire şayan...M.SÜLMEN

    YanıtlaSil
  5. Bugün fatih projesiinin tanıtımının yanısıra teknolojinin eğitim ve öğretim ile hayatımızdaki önemi hakkında paylaşımlard bulunma fırsatımız ve bazı yeni bilgiler öğrenme fırsatımız oldu.Başarılı olma konusunda dünyadan muhtelif yaşanmış örneklere ulaşabileceğimiz kaynaklar edindik. Kendi adıma bu günün kazançlı geçtiğine inanıyorum. Kemal SOYDAN

    YanıtlaSil
  6. Okullarda teknolojinin nasıl yönetileceği,Liderliğin nasıl olcağı hususunda gerekli bilgi paylaşımıyapıldı.Bence çok faydalı
    bir kurs oluyor.İ.İzzettin kani

    YanıtlaSil
  7. 2.gün teknoloji çalışma planı konusunda bilgi sahibi olduk. Yönetici ile lider arasındaki farkı öğrendik.Daha çok teorik bilgilere dayalı faydalı ve verimli bir gün geçirdik. Eğitim yöneticisi arkadaşlarımıza teşekkür ederim. H KORKMAZ

    YanıtlaSil
  8. .gün,içinde bulunduğum kurum mevkimin değerleri ve konumum ile ilgili çok faydalı bir yarı panel diyebileceğim bir gün geçti.Bütün arkadaşlara teşekür ederim.Behçet Solmaz

    YanıtlaSil
  9. İnternet etiği ve siberzorbalık hakkında bilgilerimizi tazeledik.Fikir alışverişinde bulunduk.Bügünde yeni birşeyler öğrendiğimiz için güzel bir günümüz daha geçti.teşekkür ediyoruz.

    YanıtlaSil
  10. Kursumuzun 2.günü Teknoloji Çalışma Planı yapma çalışması ile Lider ve Yönetici arasındaki farklarların neler olduğu konuları üzerinde duruldu. Arkadaşların da katkıları ile güzel bir beyin fırtınası yapmış olduk.
    Kurumlarımızda teknolojinin etkin kullanımı konularında çok faydalanacağımız değerli bilgiler edindik. Özellikle Fatih projesinin hayata geçtiğinde öğretmenlerimize liderlik yapabileceğimizi anlamış olduk. Emeği geçenlere teşekkür ederim.Mesut ÖZER

    YanıtlaSil
  11. Öncelikle sizi tanımaktan mutluyum. Bugün; 1-İdareci arkadaşların engin tecrübelerinden faydalandım.2- Sibezorbalığın ne olduğunu öğrendik ve siberzorbalığa karşı neler yapılabileceğini tartıştık arkadaşlarla.3- İdareciliğin ve yöneticiliğin anlamları ve açılımları üzerine fikir alış verişlerinde bulunduk. 4- Steve Jobs'un "Aç kal,budala kal" sözünü anlamaya çalıştık. 5- Ve şu an, bir forum uygulaması yapmaktayız. Muhabeetle, hoşçakalın... Mehmet AKDAĞ

    YanıtlaSil
  12. Değişik okullardan gelen yönetici arkadaşlarla birlikte almış olduğumuz 2. gün eğitiminde özellikle lider ve yöneticide bulunması gereken özelliklerin açıklanması çok verimli oldu. Öğretmen ve yöneticilerin sürekli kendilerini yenilemeleri gerektiğine inanıyorum. Bizler değişen Dünyanın gelişen çocuklarını yetiştirmek zorundayız. Bunun için düzenlenmiş olan bu seminerin çok yararlı olduğuna inanıyorum. Semineri veren yönetici arkadaşlarımıza çok teşekkür ederim.Başarılarının devamını dilerim.

    YanıtlaSil
  13. Web 2.0 araçları, teknolojisi çalışma planı hazırlama, internet teknolojilerinin bilinçli güvenli kullanımı, siber suçlar,siber zorbalık,Lider ve yönetici arasındaki farklar gibi konuları gördük. Başarılı bir çalışma oldu . Filiz Çelik hocama ve Mehmet ÖZKAN hocama teşekkürler.

    YanıtlaSil