kursa katılan değerli idarecilerimize ve kurs yöneticilerimize mesleki açıdan ve Fatih projesi ile ilgili sağlamış oldukları değerli katkılarından dolayı teşekkür ediyorum. program çok faydalı oluyor ve sabırsızlıkla FATİH'i bekliyorum
BEN MEHMETYILMAZ;LİDER YÖNETİCİ FARKINI DAHA İYİ ÖĞRENDİM. BİR İŞE BAŞLADIĞINDA SONUCUNDA KENDİNİZE ZARAR GELSE BİLE, TOPLUMSAL MENFAATİN OLUŞTUĞUNU KABULLENİRSEN LİDERSİNİZ!!!! AYRICA SABAH OTURUMUNDA TEKNOLOJİNİN ÖĞRETME YÖNTEMLERİNDE KULLANILMASININ ÇOK FAYDALI OLACAĞINI ÖĞRENMİŞ OLDUM ENDİŞELERİM BÜYÜK ORANDA KALKTI.
fatih teknoloji ve eğitim liderliği forumunun ikinci gününde sabah 1.oturuma katılmadığım için sizlerden özür diliyorum .Diğer oturumlarda konu hakındaki düşüncelerimizin paylaşılması ,sizlerin ve arkadaşarımızın fikirlerinden faydalanmaktan memnun oldum.Elimize teknolojik örnek planı vermenizde faydalanmak açısından önemliydi. Sıkıcı olmadan faydalı bir seminer olmuştur.Ayrıca REKAL liderlerinede misafirperverliklerinden dolayı şükranlarımı sunuyorum
1-22.02.2012 Çarşamba günü yapılan toplantıda geçmiş günlerin eğitimi ile bugünün eğitimi ve geleceğe dönük teknolejik eğitimin farkları, 2- Liderlik ile Yönetici arasındaki sorumluklar farklarını inceledik.Gerçekten kurs yönecici arkadaşlara ve katılımcıara katkılarından dolayı teşekkür ederim. Şevket OKTAY
Merhaba Arkadaşlar; 2.Gün kurs faaliyetlerinde fena giden bi şey yok,Ssıcak bir ortamda idareci arkadaşlarla tanışma fırsatı ve sohbet etme fırsaı da bulduk.Proje hakkında biraz daha bilgi sahibi olduk,olaya biraz daha sıcak bakmaya başladık.İstekli olurda ,bunu sahiplenirsek bazı zorlukların daha kolay üstesinden gelebiliriz düşüncesindeyim.Kurs veren arkadaşlara teşekkür ederek kursiyer arkadaşlara Başarı dileklerimle Günü Kapatıyorum .H.ARSLAN
dün yararlı olacağınd inanıyorum demiştim. bu gün ise olduğuna inanıyorum.
YanıtlaSilkursa katılan değerli idarecilerimize ve kurs yöneticilerimize mesleki açıdan ve Fatih projesi ile ilgili sağlamış oldukları değerli katkılarından dolayı teşekkür ediyorum. program çok faydalı oluyor ve sabırsızlıkla FATİH'i bekliyorum
YanıtlaSilBEN MEHMETYILMAZ;LİDER YÖNETİCİ FARKINI DAHA İYİ ÖĞRENDİM. BİR İŞE BAŞLADIĞINDA SONUCUNDA KENDİNİZE ZARAR GELSE BİLE, TOPLUMSAL MENFAATİN OLUŞTUĞUNU KABULLENİRSEN LİDERSİNİZ!!!! AYRICA SABAH OTURUMUNDA TEKNOLOJİNİN ÖĞRETME YÖNTEMLERİNDE KULLANILMASININ ÇOK FAYDALI OLACAĞINI ÖĞRENMİŞ OLDUM ENDİŞELERİM BÜYÜK ORANDA KALKTI.
YanıtlaSilgüzel bir çalışma yapıldı.Arkadaşların yeni bilgilerle donandığını düşünüyorum.Çalışma ortamından memnun kaldıklarını umarım.Halil Karataş
YanıtlaSilfatih teknoloji ve eğitim liderliği forumunun ikinci gününde sabah 1.oturuma katılmadığım için sizlerden özür diliyorum .Diğer oturumlarda konu hakındaki düşüncelerimizin paylaşılması ,sizlerin ve arkadaşarımızın fikirlerinden faydalanmaktan memnun oldum.Elimize teknolojik örnek planı vermenizde faydalanmak açısından önemliydi. Sıkıcı olmadan faydalı bir seminer olmuştur.Ayrıca REKAL liderlerinede misafirperverliklerinden dolayı şükranlarımı sunuyorum
YanıtlaSil1-22.02.2012 Çarşamba günü yapılan toplantıda geçmiş günlerin eğitimi ile bugünün eğitimi ve geleceğe dönük teknolejik eğitimin farkları, 2- Liderlik ile Yönetici arasındaki sorumluklar farklarını inceledik.Gerçekten kurs yönecici arkadaşlara ve katılımcıara katkılarından dolayı teşekkür ederim. Şevket OKTAY
YanıtlaSilÖzcan Demiröz- Verimli bir gündü siber suçları liderlik ve yöneticilik konusundaki ayrımları daha netleştirmek konusunda yararlı oldu.teşekkürler
YanıtlaSilMerhaba Arkadaşlar;
YanıtlaSil2.Gün kurs faaliyetlerinde fena giden bi şey yok,Ssıcak bir ortamda idareci arkadaşlarla tanışma fırsatı ve sohbet etme fırsaı da bulduk.Proje hakkında biraz daha bilgi sahibi olduk,olaya biraz daha sıcak bakmaya başladık.İstekli olurda ,bunu sahiplenirsek bazı zorlukların daha kolay üstesinden gelebiliriz düşüncesindeyim.Kurs veren arkadaşlara teşekkür ederek kursiyer arkadaşlara Başarı dileklerimle Günü Kapatıyorum .H.ARSLAN