Kursun sonunda fatih projesini tanıma fırsatı buldum. Bu projenin tanıtımının yapıldığı kursta yeni dostluklar da edinmek benim için ayrı bir kazanım oldu. Bu projenin eğitim ve öğretimde önemli bir katkısının olacağı kanısındayım. Kemal SOYDAN
Son gün etkinlikler yaptık. Bir anlamda öğrendiklerimizi pekiştirdik.tablet bilgisayarları gördük .Teknoılojisi eğitimde çığır açabilir ama kullanımının kısıtlanması bu projeynin başarılı olmasına engel oluşturabilir. Arkadaşlarımızla güzel bir ortam oluşturduk.buna Vesile olduğunuz için sizlere teşekkür ediyorum Hüseyin DEVECİ
Öğrenmek güzel.Teknolojiyi öğrenmek daha da güzel.Güzel bir kurs oldu ama zamanı biraz kısaydı.Emeği geçenlere çok teşekkür eder çalışmalarında başarılar dilerim.
3 günlük kursun son gününde teknolojik çalışma planı hazırladık. Arkadaşlarla başarı öykülerimizi paylaştık. Akıllı tahta ve tablet hakkında bilgi sahibi olduk.Bize 3 gün boyunca eğitim veren Dr Mehmet Özkan ve Filiz Çelik hocalarımıza teşekkür ederim.
Herkse merhaba. Öncelikle burada bir şeyler öğrenerek iyi vakit geçirdiğime inanıyorum. Öğrendikleimizi kendi okulumuzda arkadaşlarımızla paylaşacağız. Bu gün, forumlara üye olmanın yanında başarı öyküleimizin sözlü sunumunu yaptık. Sonra 9/A sınıfına giderek tablet ve akıllı tahtaları yakından inceledik. Neticede kursun iyi geçtiğine inanıyorum. Bütün yetkililere ve ilgililere teşekkür ediyorum. Hoşça kalın...
Kursumuzun 3. günü başarı öykülerimizi sözlü olarak ifade ettik.Arkadaşarımızın başarı öyküleri çok güzel ve öğreticiydi. Ayrıca 3. günü tüm yapılan çalışmaları mailimizden blog yöneticisine ulaştırıp yayınladık. Anketi cevaplandırdık.Öğleden sonra Akıllı Tahta olan sınıfta uygulamasını gördük.Faydalı ve verimli bir çalışma oldu. Emeği geçenlere ve kurs hocalarımız Mehmet Özkan beye ve Filiz Çelik hanıma teşekkür ederiz
Kurs sonunda arkadaşlarımızın başarı öykülerini dinledik .Bilgilerimizi paylaştık.Akıllı tahta ve Tablet kullanımı hakkında bilgi sahibi olduk. Kursun çok verimli olduğuna inanıyorum. Kursu veren arkadaşlarımızın sahib olduğu bilgi ve teknolojiyi kullanma becerisi mükemmeldi. Kursu veren ve kursa katılan arkadaşlarımıza sağlık ve başarı dolu günler dilerim. Hüsamettin ÇORAK
fatih projesi hakkında,tablet ve akıllı tahta hakkında bilgi sahibi olduk.Bu arada değişik başarı öyküleri dinleyerek kursumuzu başarı ile tamamladık.Kursta emeği geçen yöneticilerimize ve ev sahibliği yapan Rahmi Kula Anadolu Lisesine çok teşekkür ederim.
Teknolojiyi eğitimde fırsatlara nasıl dönüştürürüzün cevabını bulduk.Çok güzel üç gün geçirdik.Faydalı bir çalışma oldu.Yeni ardaşlar tanıdık.Böyle çalışmaların sıklıkla yapılmasını temenni ediyorum.Başta öğretim görevlisi hocalarım Mehmet Özkan ve Filiz Çelik olmak üzere tüm katılımcı arkadaşlara teşekkür ediyorum.
3. gün yaptığımız en önemli çalışma, başarı öykülerinin paylaşımı oldu.Güzel, etkileyici ve öğretici anılar dinledik. Kurs'un formatına uygun olarak projelerimizi sunduk. İlginç tasarımlar vardı. Akıllı tahta kullandık, pratik yapmış olduk, faydalı oldu kanaatindeyim. Düzenleyenlere,imkan hazırlayan REKAL yöneticilerine ve tabiiki öğretici arkadaşlarımıza şükranlarımı sunuyorum. Yusuf KARAPINAR
Kurslarımızda her türlü desteği veren Rahmi Kula Anadolu Lisesi Yöneticilerine,öğretmenlerine ve tüm personele teşekkür eder, saygılar sunarız.Dr.Mehmet ÖZKAN-Filiz ÇELİK
Bu kursa gelmeden önce ön hazırlık adına atılmış olan myllerin içeriğine bakamamakla beraber ilk günden itibaren nasıl bir bilgi ve beceri elde edebileceğim beklentisi vardı.ilk gün çok faydalı ve beklentilerime cevap aldığımı görünce,ikinci güne daha farlı bi bakışım oldu. Son günün tamamlanmasıyle bu tür teknoloji donanımımın biraz yetersiz olduğunu,edindiğim bilgi ve becerilerimi sürekli hale getirerek çağın modern eğitim aracının tarafımdan kullanılır hale getirilmesi konusunda kendimi şanslı hissediyorum. Sebep olanlara teşekür ediyorum.
Kursun sonunda fatih projesini tanıma fırsatı buldum. Bu projenin tanıtımının yapıldığı kursta yeni dostluklar da edinmek benim için ayrı bir kazanım oldu. Bu projenin eğitim ve öğretimde önemli bir katkısının olacağı kanısındayım. Kemal SOYDAN
YanıtlaSilMehmet Hocam teşekkürler.
YanıtlaSiliyi bir çalışma oldu. görevlilere ve katılanlara teşekkürler , başarılar dilerim. AHMET CENGİZ - SYAL
YanıtlaSilSon gün etkinlikler yaptık. Bir anlamda öğrendiklerimizi pekiştirdik.tablet bilgisayarları gördük .Teknoılojisi eğitimde çığır açabilir ama kullanımının kısıtlanması bu projeynin başarılı olmasına engel oluşturabilir. Arkadaşlarımızla güzel bir ortam oluşturduk.buna Vesile olduğunuz için sizlere teşekkür ediyorum Hüseyin DEVECİ
YanıtlaSilÖğrenmek güzel.Teknolojiyi öğrenmek daha da güzel.Güzel bir kurs oldu ama zamanı biraz kısaydı.Emeği geçenlere çok teşekkür eder çalışmalarında başarılar dilerim.
YanıtlaSil3 günlük kursun son gününde teknolojik çalışma planı hazırladık. Arkadaşlarla başarı öykülerimizi paylaştık. Akıllı tahta ve tablet hakkında bilgi sahibi olduk.Bize 3 gün boyunca eğitim veren Dr Mehmet Özkan ve Filiz Çelik hocalarımıza teşekkür ederim.
YanıtlaSilHerkse merhaba. Öncelikle burada bir şeyler öğrenerek iyi vakit geçirdiğime inanıyorum. Öğrendikleimizi kendi okulumuzda arkadaşlarımızla paylaşacağız. Bu gün, forumlara üye olmanın yanında başarı öyküleimizin sözlü sunumunu yaptık. Sonra 9/A sınıfına giderek tablet ve akıllı tahtaları yakından inceledik.
YanıtlaSilNeticede kursun iyi geçtiğine inanıyorum. Bütün yetkililere ve ilgililere teşekkür ediyorum. Hoşça kalın...
Kursumuzun 3. günü başarı öykülerimizi sözlü olarak ifade ettik.Arkadaşarımızın başarı öyküleri çok güzel ve öğreticiydi.
YanıtlaSilAyrıca 3. günü tüm yapılan çalışmaları mailimizden blog yöneticisine ulaştırıp yayınladık. Anketi cevaplandırdık.Öğleden sonra Akıllı Tahta olan sınıfta uygulamasını gördük.Faydalı ve verimli bir çalışma oldu. Emeği geçenlere ve kurs hocalarımız Mehmet Özkan beye ve Filiz Çelik hanıma teşekkür ederiz
SAYILI GÜN TEZ GEÇER DEMİŞ DEDELERİMİZ.KURSUN SONUNA GELDİK İŞTE.BİLGİSAYAR VE FATİH PROJESİ BİLGİLERİMİZLE GÖNÜLLERİ FETHETMEYE GİDİYORUZ.SÜLMEN
YanıtlaSilKurs sonunda arkadaşlarımızın başarı öykülerini dinledik .Bilgilerimizi paylaştık.Akıllı tahta ve Tablet kullanımı hakkında bilgi sahibi olduk. Kursun çok verimli olduğuna inanıyorum. Kursu veren arkadaşlarımızın sahib olduğu bilgi ve teknolojiyi kullanma becerisi mükemmeldi. Kursu veren ve kursa katılan arkadaşlarımıza sağlık ve başarı dolu günler dilerim.
YanıtlaSilHüsamettin ÇORAK
fatih projesi hakkında,tablet ve akıllı tahta hakkında bilgi sahibi olduk.Bu arada değişik başarı öyküleri dinleyerek kursumuzu başarı ile tamamladık.Kursta emeği geçen yöneticilerimize ve ev sahibliği yapan Rahmi Kula Anadolu Lisesine çok teşekkür ederim.
YanıtlaSilTeknolojiyi eğitimde fırsatlara nasıl dönüştürürüzün cevabını bulduk.Çok güzel üç gün geçirdik.Faydalı bir çalışma oldu.Yeni ardaşlar tanıdık.Böyle çalışmaların sıklıkla yapılmasını temenni ediyorum.Başta öğretim görevlisi hocalarım Mehmet Özkan ve Filiz Çelik olmak üzere tüm katılımcı arkadaşlara teşekkür ediyorum.
YanıtlaSil3. gün yaptığımız en önemli çalışma, başarı öykülerinin paylaşımı oldu.Güzel, etkileyici ve öğretici anılar dinledik.
YanıtlaSilKurs'un formatına uygun olarak projelerimizi sunduk. İlginç tasarımlar vardı.
Akıllı tahta kullandık, pratik yapmış olduk, faydalı oldu kanaatindeyim.
Düzenleyenlere,imkan hazırlayan REKAL yöneticilerine ve tabiiki öğretici arkadaşlarımıza şükranlarımı sunuyorum.
Yusuf KARAPINAR
Kurslarımızda her türlü desteği veren Rahmi Kula Anadolu Lisesi Yöneticilerine,öğretmenlerine ve tüm personele teşekkür eder, saygılar sunarız.Dr.Mehmet ÖZKAN-Filiz ÇELİK
YanıtlaSilBu kursun hazırlanışı sunumu konusunda emeği geçen Mehmet hocam Filiz Hanım ve RahmiKula Anadolu Lisesi'ne çok teşekkür ediyorum.
YanıtlaSilBu kursa gelmeden önce ön hazırlık adına atılmış olan myllerin içeriğine bakamamakla beraber ilk günden itibaren nasıl bir bilgi ve beceri elde edebileceğim beklentisi vardı.ilk gün çok faydalı ve beklentilerime cevap aldığımı görünce,ikinci güne daha farlı bi bakışım oldu.
YanıtlaSilSon günün tamamlanmasıyle bu tür teknoloji donanımımın biraz yetersiz olduğunu,edindiğim bilgi ve becerilerimi sürekli hale getirerek çağın modern eğitim aracının tarafımdan kullanılır hale getirilmesi konusunda kendimi şanslı hissediyorum. Sebep olanlara teşekür ediyorum.
ÇOK VERİMLİ BİR SUNU GERÇEKLEŞTİRİLDİ. eMEĞİ GEÇEN TÜM ARKADAŞLARA TEŞEKKÜR EDERİM.ÜMİT
YanıtlaSil