13 Mart 2012 Salı

                                                 Arkadaşlar, 1. Gün yorumlarınızı bekliyoruz.

7 yorum:

  1. Fatih Projesi Kapsamında Rahmi Kula Anadolu Lisesi'nde gördüğümüz kursun ilk günü çok verimli geçmektedir.Değerli hocamız Mehmet ÖZKAN beye ve Filiz hanıma teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil
  2. yeni arkadaşlarla tanışmış olduk.Proje hakkında bilgimiz oldu.güzel bir gündü.

    YanıtlaSil
  3. FATİH PROJESİNİN AMACI KAPSAMI VE TEKNİK USURLARINI ÖĞRENME AÇISINDAN FAYDALI BİR ÇALIŞMA OLDU.UYGULAMANINYAPILDIĞI PİLOT OKULUNDAKİ GÖZLEMLERİMİZDEN İLERİDE BU PROJENİN EĞİTİME ÖNEMLİ BİR KATKI SUNACAĞI İZLENİMİNİ EDİNDİM.BU TEKNOLOJİNİ KULLANICISI OLACAK ÖĞRETMEN ÖĞRENCİ VE İDARENİN YETERLİ BİLGİLENDİRME İLE PROJENİN BAŞARISINI ARTIRACAĞINI DÜŞÜNÜYORUM.BAZI TEKNOLOJİK ALYAPI SORUNLARININ OLDUĞU GÖZLENİYOR.AMA DİZELTİLECEĞİNE İNANIYORUM.HÜSEYİN DEVECİ

    YanıtlaSil
  4. Her şey güzeldi.Teknolojiyi iyiyce öğrenmek , öğretmek ve yönetmek için ilk adımı attık.
    İnşallah sonu daha da iyi olacak.

    YanıtlaSil
  5. Fatih projesi hakkında yeterli bilgiye sahip oldum. Akıllı tahtayı gördük ve kullanımı hakkında bilgi sahibi olduk. Eğitimcilerimize teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  6. Bu projenin eğitim camiamızı heyecanlandıracak nitelikte olduğunu anladım.Mehmet Özkan hocam ve ekibine teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. Fatih projesinin önemini anladık. Gerçekten güzel bir şekilde uygulanırsa ülkemiz eğitimine çağ atlatacağını düşünüyorum.Eğitim yöneticilerimiz bizlere bu vizyonu vermeye çalıştı.Kendilerine teşekkür ediyorum.Hüseyin KORKMAZ

    YanıtlaSil